Kompromitujące hasła na foliowych torebkach East West Marketing (wideo)
East West Market w Kanadzie chce zachęcić klientów, by robiąc zakupy przynosili swoje torby i nie korzystali z foliowych reklamówek. Dlatego na plastikowych torbach firma zamieszcza kompromitujące hasła.
Zamieszczane na foliówkach hasła mają na celu zawstydzenie tych, którzy z nich korzystają. Dlatego też są bardzo nieeleganckie, bo mają być kłopotliwe dla klientów.
Wśród nich znajdują się takie slogany, jak np. : „Into the Weird Adult Video Emporium”, „ Dr. Toews Wart Oint Maint Wholesale” lub „Colon Care Co-Op”.
Oprócz krępującego hasła, na każdej torbie zamieszczono zdanie dotyczące unikania wstydu i zachęcające do przynoszenia i korzystania z torby wielokrotnego użytku.
East West pobiera pięć centów za plastikową torbę.
Według Greenpeace Canada, Kanadyjczycy wytwarzają rocznie około 3,25 miliona ton plastikowych odpadów.
Od pewnego czasu w wielu krajach podejmowane są liczne proekologiczne działania. Kiedy w Australii Zachodniej zakazano jednorazowych toreb plastikowych w 2018 r., rząd opublikował wideo zachęcające klientów do zdefiniowania, jakiego rodzaju klientami są - „bagger”, „bokser” lub „żongler” . ”
Wiele przedsiębiorstw i gmin w Kanadzie aktywnie wycofuje jednorazowe tworzywa sztuczne . IKEA, gigant z branży meblowej, obiecał to zrobić do 2020 r.
Miasto Victoria było jedną z pierwszych gmin, które zakazały jednorazowych toreb plastikowych . Wyspa Księcia Edwarda już podniosła opłatę za plastikowe torby do 25 centów i planuje ich zakaz do 2020 roku.
W ubiegłym roku Vancouver ogłosiło plany wprowadzenia zakazu używania plastikowych słomek jednorazowego użytku.
Dołącz do dyskusji: Kompromitujące hasła na foliowych torebkach East West Marketing (wideo)