Cyfryzacja w kontaktach z klientem w nowej kampanii PGE (wideo)
PGE Polska Grupa Energetyczna rozpoczęła część produktową kampanii w ramach nowej strategii marki „PGE Prowadzimy w zielonej zmianie”. Zachęca w niej do korzystania z wygodnych, nowoczesnych narzędzi, takich jak eBOK, eFaktura i eSklep. Odpowiada za nią agencja Publicis.
Obecna kampania rusza dwa tygodnie po rozpoczęciu przez PGE działań wizerunkowych.
Kampania produktowa dotyczy cyfrowych narzędzi i produktów oferowanych przez PGE Obrót, spółkę zajmującą się w Grupie PGE sprzedażą energii elektrycznej do ponad 5 milionów klientów w całej Polsce. Wpisuje się ona w nową strategię marki, która zawiera się w haśle „PGE Prowadzimy w zielonej zmianie”.
- Podkreślamy cyfryzację w kontakcie z klientami. Widzimy jak szybko zmienia się rynek i jego potrzeby, dlatego prezentujemy nowoczesne, ekologiczne rozwiązania, dzięki którym większość działań sprzedażowo-obsługowych klient zrealizuje sam, używając do tego przyjaznych narzędzi cyfrowych. Zmieniamy się dla naszych klientów, wraz z nimi przechodzimy transformację energetyczną i to ze względu na nich prowadzimy w zielonej zmianie - mówi Grzegorz Butrym, dyrektor Departamentu Produktów i Rozwoju Biznesu PGE Obrót.
Spoty produktowe pod nazwami „Stuknij w klawiaturę” oraz „Muzycy” stanowią uzupełnienie strategii marki „PGE Prowadzimy w zielonej zmianie”. Podobnie jak w części wizerunkowej, głos zabierają w nich polskie zwierzęta. Tym razem opowiadają o zaletach nowoczesnych eUsług od PGE. W zabawny i lekki sposób podkreślają zalety korzystania z elektronicznych rozwiązań takich jak eFaktura, eBOK ,czy eSklep eksponując nie tylko ich wygodę, ale jednocześnie przyjazność dla środowiska naturalnego.
Część produktowa kampanii „PGE Prowadzimy w zielonej zmianie” została zaplanowana w telewizji, prasie i internecie. Potrwa do 14 listopada. Przygotowała ją agencja Publicis.
Dołącz do dyskusji: Cyfryzacja w kontaktach z klientem w nowej kampanii PGE (wideo)