SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Korniki oglądają telewizję w reklamie Netii (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa Netii, promująca nowe pakiety operatora. Akcję przygotowały Scholz & Friends Warszawa i Vizeum.

Netia ruszyła ze sprzedażą nowych ofert promocyjnych światłowodowego dostępu do internetu oraz pakietów internetu z telewizją. Za 50 zł miesięcznie (3 miesiące bez opłat) klienci otrzymują światłowodowy dostępu do internetu solo 300 Mb/s z usługą Bezpieczny internet (ochrona 2 urządzeń, w tym telefonów z systemem Android).

Pakiet za 60 zł miesięcznie obejmuje podstawową ofertę telewizyjną (94 kanały w tym 51 w HD),  uzupełnioną o serwisy VOD tj. HBO GO oraz internet 300 Mb/s.

Klienci, którzy wybiorą jeszcze szybszy internet (do 500 Mb/s lub do 1 Gb/s) w cenie odpowiednio 70 i 80 zł miesięcznie (również 3 pierwsze miesiące bez opłat) otrzymają TIDAL, który oferuje dostęp do ulubionej muzyki w jakości premium na wielu urządzeniach.

Do pakietów TV Premium (Dla Kibica, z m.in. Polsatem Sport Premium lub Dla Kinomaniaka, m.in. z HBO lub TV na Start z Canal+) Netia dokłada bez dodatkowych opłat Bezpieczny internet i GigaNagrywarka Standard oraz Cinemax HD. Za 80 zł miesięcznie klienci otrzymują światłowodowy internet do 150 Mb/s oraz dostęp do ponad 100 kanałów TV i jednej z powyższych opcji TV Premium. Klienci, którzy wybiorą internet światłowodowy do 300 Mb/s, do 500 Mb/s lub do 1 Gb/s), otrzymają dodatkowo dostęp do platformy muzycznej Tidal.  

Wersje pakietów internet z TV i HBO GO w Netii to wydatek dodatkowych 10 zł miesięcznie. Obowiązują przy tym promocyjne okresy (do 3 miesięcy) bez opłat. HBO GO kupowane jako osobna usługa to koszt od 19,90 do 24,90 zł miesięcznie.

Do pakietów telewizyjnych i internetowych klienci mogą również dokupić m.in. usługi mobilne (Netia Mobile) w wariantach od 1 do 3 kart SIM i cenie od 20 do 60 zł miesięcznie.

W najtańszej opcji otrzymujemy nielimitowane połączenia głosowe, SMS, MMS, 2 GB pakiet danych. Taryfa za 30 zł zapewnia aż 12 GB danych, a po wyczerpaniu pakietu prędkość spada do 1 Mb/s. Za drugą i trzecią kartę SIM z tą taryfą trzeba dopłacić po 15 zł miesięcznie. Przenoszący numer klienci dostają bonus - 3 miesiące bez opłat.

Futerkowe korniki w reklamach Netii

Sprzedaż pakietów wspiera pierwsza od niemal roku duża kampania reklamowa. Netia kontynuuje w niej linię kreatywną, w której głównymi bohaterami spotów są futerkowe korniki.

W spotach (o długości 45 i 15 sekund) korniki nawiązują m.in. do Ligi Mistrzów UEFA (Polsat Sport Premium) i hitów produkcji Canal+ i Disney’a.

Reklamy będą emitowane od 10 lutego do 6 kwietnia w głównych i tematycznych kanałach Polsatu i TVN. Dodatkowo kampania prowadzona będzie w radiu, internecie, a uzupełnią ją materiały BTL i POS.

Spoty radiowe (30 i 10-sekundowe) emitowane będą od 17 lutego do 8 marca w kilkunastu stacjach (min. RMF, Radio ZET, Eska) zarówno ogólnopolskich, jak i lokalnych.

Za kreację odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F). Spoty reklamowe powstały w domu produkcyjnym TFP, a animację zrealizowało studio Televisor. Z kolei za zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum.

Netia zwiększy budżet na reklamę w 2020 r.

Joanna Pędzińska, szefowa komunikacji marketingowej Netii, podczas piątkowego spotkania z dziennikarzami mówiła, firma ma w tym roku zaplanowane dwie duże kampanie reklamowe. W sezonie jesieno-zimowym ubiegłego roku kampanii nie było ze względu na ograniczenia budżetu. W tym roku jednak Netia wzmocni obecność w digitalu - na ten obszar planuje zwiększyć wydatki reklamowe o 12 proc. Ogółem, firma chce "istotnie" zwiększyć wydatki na marketing w tym roku.

Pędzińska stwierdziła, że w miksie marketingowym Netii telewizja i internet grają już niemal równorzędną rolę, co widać w podziale wydatków na marketing w tych kanałach. Marketer będzie także poszukiwać nowych partnerów do współpracy przy działaniach performance marketingowych w 2020 roku

Na koniec września 2019 roku. na rynku B2C Netia świadczyła 549 tys. usług szerokopasmowych i 229 tys. usług TV (wzrost o 13 proc. r/r). Nie zmieniła się natomiast liczba świadczonych usług mobilnych (145 tys.).

Dołącz do dyskusji: Korniki oglądają telewizję w reklamie Netii (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Felciak
Zauważyłem logo hiszpańskiej telewizji TVE obok loga Szóstki i TVN24 BIS, ale ten kanał zniknął z oferty Netii z końcem zeszłego roku.
0 0
odpowiedź