SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kosmetyki Wars z nowym logo i opakowaniami mają trafić do młodszych konsumentów

Męskie kosmetyki Wars (produkowane przez Miraculum) zyskały nową identyfikację wizualną i opakowania, które mają uczynić je atrakcyjniejszymi dla młodych osób. Jednocześnie ze sprzedaży wycofano dwie linie produktów, wprowadzając jedną nową.

Nowe logo kosmetyków Wars ma być bardziej czytelne i wyraziste, żeby zapewnić im lepszą zauważalność na półkach sklepowych. Znak występuje w kilku wersjach kolorystycznych, z których każda jest przypisana konkretnej linii.

Z rynku wycofane zostały dwie linie kosmetyków notujące najsłabszą sprzedaż: Wars Sport i Wars Fresh. Tę drugą zastąpiono serią Wars Sensitive, a ponadto wprowadzono nową linię Wars Zero (obejmującą kosmetyki bez barwników, parabenów i zapachu). Bez zmian w sprzedaży jest linia Wars Classic.

Jednocześnie zmieniono wygląd opakowań wszystkich produktów marki. Taki sam pozostał jedynie kształt butelki i korka.

Rebrandingiem w całości zajęła się agencja Neumann Brown.

Zmiana identyfikacji wizualnej i portfolio marki ma sprawić, że po jej produkty częściej będą sięgać młodsi konsumenci. Obecnie bowiem marka najpopularniejsza jest w grupie wiekowej 56+.

Firma Miraculum informuje, że w ub.r. wartość sprzedaży kosmetyków Wars (pianek, kremów i jednorazowych maszynek do golenia, płynów, balsamów i wody kolońskiej po goleniu, żeli pod prysznic) wyniosła 13,2 mln zł. W br. producent spodziewa się, że wzrośnie do 16 mln zł.

Dołącz do dyskusji: Kosmetyki Wars z nowym logo i opakowaniami mają trafić do młodszych konsumentów

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
raj
A gdzie w tej chwili produkuje Miraculum? Fabryka w Krakowie już od lat zlikwidowana...
odpowiedź
User
Marcin
A gdzie w tej chwili produkuje Miraculum? Fabryka w Krakowie już od lat zlikwidowana...


Nadal w Krakowie. Rebranding uważam za udany. Sam używam wody kolońskiej War Classic od lat. W sezonie letnim lubię przesiąść się na linię Fresh, która wcale nie została zlikwidowana, ani zastąpiona linią Sensitive.

Wars żyje i ma się dobrze, a przede wszystkim jest Polski.
odpowiedź