Kosmetyki Wars z nowym logo i opakowaniami mają trafić do młodszych konsumentów
Męskie kosmetyki Wars (produkowane przez Miraculum) zyskały nową identyfikację wizualną i opakowania, które mają uczynić je atrakcyjniejszymi dla młodych osób. Jednocześnie ze sprzedaży wycofano dwie linie produktów, wprowadzając jedną nową.
Nowe logo kosmetyków Wars ma być bardziej czytelne i wyraziste, żeby zapewnić im lepszą zauważalność na półkach sklepowych. Znak występuje w kilku wersjach kolorystycznych, z których każda jest przypisana konkretnej linii.
Z rynku wycofane zostały dwie linie kosmetyków notujące najsłabszą sprzedaż: Wars Sport i Wars Fresh. Tę drugą zastąpiono serią Wars Sensitive, a ponadto wprowadzono nową linię Wars Zero (obejmującą kosmetyki bez barwników, parabenów i zapachu). Bez zmian w sprzedaży jest linia Wars Classic.
Jednocześnie zmieniono wygląd opakowań wszystkich produktów marki. Taki sam pozostał jedynie kształt butelki i korka.
Rebrandingiem w całości zajęła się agencja Neumann Brown.
Zmiana identyfikacji wizualnej i portfolio marki ma sprawić, że po jej produkty częściej będą sięgać młodsi konsumenci. Obecnie bowiem marka najpopularniejsza jest w grupie wiekowej 56+.
Firma Miraculum informuje, że w ub.r. wartość sprzedaży kosmetyków Wars (pianek, kremów i jednorazowych maszynek do golenia, płynów, balsamów i wody kolońskiej po goleniu, żeli pod prysznic) wyniosła 13,2 mln zł. W br. producent spodziewa się, że wzrośnie do 16 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Kosmetyki Wars z nowym logo i opakowaniami mają trafić do młodszych konsumentów
Nadal w Krakowie. Rebranding uważam za udany. Sam używam wody kolońskiej War Classic od lat. W sezonie letnim lubię przesiąść się na linię Fresh, która wcale nie została zlikwidowana, ani zastąpiona linią Sensitive.
Wars żyje i ma się dobrze, a przede wszystkim jest Polski.