SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Krystyna Czubówna opowiada o 'paradoksie kanapki" w reklamie Cedrobu

Marka wędlin Cedrob (Zakłady Mięsne Silesia) w nowej kampanii reklamowej, głosem Krystyny Czubówny namawia do jedzenia kanapek.

Osią nowej kampanii reklamowej wędlin drobiowych Cedrob z Kurnej Pólki jest ponad dwuminutowy film "Paradoks Kanapki", w którym lektorka Krystyna Czubówna opowiada  trudach i pędzie życia codziennego.

– Mimo że kanapka jest jednym z najczęściej spożywanych posiłków w Polsce, to żaden producent wędlin nie przywiązywał dotąd do niej wielkiej uwagi i nie zawłaszczył tego segmentu rynku. Jako pierwsi dostrzegliśmy ogromny potencjał marketingowy  dla naszej marki  – mówi Edyta Zębala, dyrektor marketingu w Zakładach Mięsnych Silesia.

Podkreśla, że ten fakt stał u podstaw ostatniej kampanii reklamowej wędlin Cedrob z Kurnej Półki, której „twarzą” jest postać brand hero Pana Koguta, strażnika jakości w codzienności. Do komunikacji marketingowej marka wprowadziła go pod koniec sierpnia br.

Dołącz do dyskusji: Krystyna Czubówna opowiada o 'paradoksie kanapki" w reklamie Cedrobu

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Leon
po 30" przełączyłam, nuuuuda
odpowiedź
User
Zijka
Nie jest to ciekawe. Za długie, przegadane, Pani Krystynie aktorzenie wyszło straszliwie sztucznie. Szkoda bo od strony wizualnej wyglada to bardzo ciekawie.
odpowiedź
User
hmm
..., a żona pana koguta, Pani kura nie żyje :P jest na kanapce w jednym z ujęć ;)
odpowiedź