Aplikacja „Krzyżówki Gazety Wyborczej” w zmienionej wersji
Agora wprowadza na rynek aplikację mobilną „Krzyżówki Gazety Wyborczej”. Dostępna jest bezpłatnie w sklepach AppStore lub Google Play - na urządzenia z systemem iOS lub Android. Jej pierwsza wersja trafiła do e-sklepów w czasie pandemii.
Do dyspozycji użytkowników aplikacji są krzyżówki klasyczne, tematyczne i niestandardowe jolki, które ukazywały się na łamach „Gazety Wyborczej”. Zadanie można wybrać samemu lub zdać skorzystać z opcji „Wylosuj krzyżówkę”. Rozwiązywanie krzyżówki można przerwać w każdej chwili i przejść do kolejnej, automatycznie zapisując swoje dotychczasowe odpowiedzi. Na początek użytkownikom udostępniono dwadzieścia jolek, dwadzieścia krzyżówek klasycznych oraz siedem krzyżówek tematycznych. - Regularnie będziemy dodawać kolejne, by nie było nudy i abyś ciągle mógł / mogła podejmować nowe wyzwania - zapewnia zespół Agory.
Pracę nad łamigłówkami ułatwiają nowe funkcjonalności, m.in. możliwość uzyskania podpowiedzi czy sprawdzenia poprawności hasła oraz oznaczenie niewłaściwie wpisywanych liter. W razie wątpliwości użytkownicy aplikacji zawsze mogą sięgnąć do działu Pomoc. Codziennie w aplikacji pojawia się dodatkowa podpowiedź - to hasło, które jest rozwiązaniem w jednej z krzyżówek.
- „Krzyżówki Gazety Wyborczej" stworzyliśmy przede wszystkim z myślą o tych użytkownikach smartfonów, którzy z sentymentem wspominają „Jolki" z papierowego wydania „Gazety Wyborczej". Chcieliśmy w ten sposób umożliwić im powrót do rozrywki znanej i lubianej od lat, ale już w nowoczesnej i wygodnej formie - mówi Aleksandra Karpińska-Gugała, product owner aplikacji mobilnych „Gazety Wyborczej".
Aplikację przygotował zespół rozwoju produktu „Gazety Wyborczej” (za projekt odpowiada Marta Rutkowska, UX designer „Gazety Wyborczej”), a jej pierwsza wersja została udostępniona użytkownikom w kwietniu br.
W pierwszym kwartale br. przychody grupy kapitałowej Agora zmalały o 6,1 proc. do 289,6 mln zł, strata netto wzrosła z 3,4 do 47,1 mln zł, a zysk EBITDA - z 37,9 do 44,6 mln zł. Koszty operacyjne firmy zwiększyły się o 0,4 proc. do 309,1 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Aplikacja „Krzyżówki Gazety Wyborczej” w zmienionej wersji