„Które wybierzesz na dziś wieczór?” w kampanii nowych smaków Karmi (wideo)
Do sprzedaży trafiły dwie nowe wersje smakowe piwa Karmi (Carlsberg Polska). Towarzyszy temu kampania reklamowa pod hasłem „Które wybierzesz na dziś wieczór?” przygotowana przez firmy Red8 Advertising, Propeller Film, AlienFx, PHD Media Direction i Walk PR.
Dwa nowe warianty Karmi to Żurawina i Tiramisu. Tak samo jak dotychczas już dostępna wersja Classic są oferowane w butelkach o pojemności 0,4 litra, w sugerowanej cenie detalicznej ok. 3 zł.
Carlsberg Polska poszerzenie portfolio marki Karmi tłumaczy tym, że sprzedaż ilościowa piw smakowych wzrosła w ciągu ostatnich dwóch lat o 50 proc. Ponadto aż 62 proc. tej sprzedaży trafia do kobiet, które niezmiennie są grupą docelową Karmi.
Jednocześnie marka zyskała nowe logo i identyfikację wizualną butelek.
Reklamy nowych wersji Karmi są utrzymane w subtelnej, sensualnej stylistyce. Pokazują, że piwo to jako przyjemność sama w sobie wypełnia wieczorne chwile tak samo jak dobra książka lub muzyka. Kończy je slogan: „Które wybierzesz na dziś wieczór?”.
Akcja reklamowa obejmuje telewizję (TVP1, TVP2, Polsat, kobiece kanały tematyczne TVN), internet (m.in. serwisy VoD, strona i fanpage facebookowy Karmi) oraz punkty sprzedaży (materiały POS). W spotach, wyreżyserowanych przez Mehdiego Norowziana, wykorzystano piosenkę „So good to be me” Chrisa Malinchaka i Marvina Gaya.
Kreację kampanii przygotowała agencja Red8 Advertising, produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Propeller Film, a postprodukcją - studio AlienFx. Za planowanie mediów i aktywności w serwisach społecznościowych odpowiada dom mediowy PHD Media Direction, a działania public relations prowadzi agencja Walk PR.
Dołącz do dyskusji: „Które wybierzesz na dziś wieczór?” w kampanii nowych smaków Karmi (wideo)