Kubuś Scool: Czy masz sposób na owoce do szkoły?
Pod hasłem "Czy masz sposób na owoce do szkoły?" przebiega kampaniareklamowa Kubusia Scool. Akcja jest prowadzona w telewizji.
Trwająca obecnie kampania reklamowa napoju KubuśScool podkreśla, że dostarcza on dzieciom codzienną porcjęowoców, a przy tym nie zawiera konserwantów i sztucznych barwników.Spot pod hasłem "Czy masz sposób na owoce do szkoły?" pokazujecodzienny świat dziecka, które każdego dnia dzieli czas pomiędzyszkolne obowiązki i swoje własne pasje. Przekaz jest skierowanyprzede wszystkim do rodziców.
Akcja od początku września jest prowadzona w TVP, Polsacie, TV4,TVN, TVN7 oraz stacjach tematycznych z pakietu At Media Women(oprócz muzycznych). Kreację kampanii przygotowała agencjaSaatchi & Saatchi Communications, natomiastplanowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowyZenithMedia.
Dołącz do dyskusji: Kubuś Scool: Czy masz sposób na owoce do szkoły?
http://sokowirowki.blogspot.com