„Kuchenne rewolucje” i „Mam talent” najdroższe we wrześniowym cenniku TVN
TVN, który już 2 września startuje z nową, jesienną ramówką ogłosił cennik reklamowy na wrzesień br. Reklamodawcy najwięcej zapłacą za spoty przy premierowych odcinkach „Kuchennych rewolucji” i przy sobotnim show „Mam talent”.
Na 79,8 tys. zł netto wyceniono reklamę w bloku przy czwartkowych „Kuchennych rewolucjach” (cena netto dla spotu 30-sek., bez rabatów i VAT). Niewiele mniej, bo 76,6 tys. zł trzeba zapłacić za reklamę przy pokazywanym w sobotnie wieczory show „Mam talent”.
75 tys. zł kosztuje z kolei spot przy kulinarnym programie „Masterchef”, który powraca na antenę w niedzielne wieczory.
Reklamodawcy zainteresowani spotami przy „Milionerach” zapłacą nawet 71,5 tys. zł (ta stawka obowiązuje przy środowych emisjach tego programu).
Sporo pozycji programowych, które pojawią się we wrześniu na antenie TVN ma spoty wycenione na ponad 60 tys. zł.
Po 66,1 tys. zł kosztują reklamy przy serialu „Na Wspólnej” i przy emitowanym w poniedziałki o godz. 21.30 programie „Top Model”.
Cena spotu przy serialu „Pułapka” (emisja we wtorki wieczorem) wynosi 69,3 tys. zł, a tylko 700 zł mniej kosztuje reklama przy serialu „39 i pół tygodnia” (niedziela wieczór).
Za spot przy debiutującym w środowe wieczory programie „Starsza pani musi fiknąć” reklamodawcy zapłacą z kolei 61,4 tys. zł.
8 września br. TVN będzie transmitować piłkarskie spotkanie Wielki Mecz TVN kontra WOŚP – najdroższa reklama w tym paśmie kosztuje 53,1 tys. zł.
Spot przy niedzielnych „Faktach” wyceniono na 72,3 tys. zł, w dni powszednie cena jest niższa i wynosi 66,8 tys. zł.
Ceny dla reklam w bloku przy serwisie sportowym wynoszą odpowiednio 68,8 tys. zł w niedziele i 55 tys. zł w dni robocze, a dla pogody - odpowiednio 68 tys. zł i 53,2 tys zł.
Od jesiennego sezonu godziny emisji programu "Dzień Dobry TVN" zostaną wydłużone - pozycja pojawi się w ramówce już od 7.30. Kolejną nowością będzie metamorfoza studia, które mieści się na rogu Marszałkowskiej i Hożej. Od 31 sierpnia widzowie zobaczą je w zupełnie innej aranżacji.
TVN Media jako pierwsze biuro reklamy tv podało ceny reklam na wrzesień br.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,38 proc.
W ub.r. TVN osiągnął wzrost wpływów sprzedażowych o 8,6 proc. do 1,97 mld zł, a przychody z emisji reklam zwiększyły się o 9,7 proc. do 1,42 mld zł. Nadawca zanotował 157,5 mln zł straty netto, głównie wskutek 394,7 mln zł odpisu dot. wartości udziałów w platformie nc+. Na koniec roku zatrudniał 1 514 pracowników.
Dołącz do dyskusji: „Kuchenne rewolucje” i „Mam talent” najdroższe we wrześniowym cenniku TVN