TicketCo przygotuje nowy system sprzedaży biletów dla Legii Warszawa
Norweska firma TicketCo podpisała umowę z klubem piłkarskim Legia Warszawa, w ramach której zaprojektuje i wdroży dla niego całkowicie nowy system sprzedaży biletów oraz przez 5 lat będzie odpowiadać za obsługę tej platformy.
- Nawiązanie współpracy z TicketCo jest częścią rewolucji technologicznej, którą przechodzi Legia. Naszym celem jest wprowadzenie nowoczesnych rozwiązań, które pozwolą nam jak najlepiej dopasować naszą ofertę do potrzeb i oczekiwań kibiców. Tworzymy spójny, informatyczny ekosystem, a system biletowy będzie jednym z jego najważniejszych elementów - opisuje Łukasz Sekuła, członek zarządu Legii Warszawa.
Nowa platforma sprzedażowa ma zapewniać bardziej efektywny system administracji danych, możliwość raportowania wyników sprzedaży „na żywo” w dniu meczowym oraz dodatkowe funkcjonalności marketingowe, pozwalające usprawnić proces sprzedaży.
Nie podano, kiedy zostanie uruchomiona.
- Legia to wielki klub, a współpraca z nim jest dla nas wspaniałym wyzwaniem. Chcielibyśmy opowiedzieć historię o wspólnie wprowadzanych udogodnieniach dla kibiców. Już na etapie negocjacji przekonaliśmy się, że szefowie klubu nieustannie myślą o dostosowywaniu swoich produktów do potrzeb fanów - dodaje Kaare Bottolfsen, CEO i współzałożyciel TicketCo.
Od połowy 2017 do połowy ub.r. Legia Warszawa zanotowała 21,71 mln zł ze sprzedaży biletów i karnetów przy łącznych wpływach wynoszących 110,43 mln zł.
Według raportu Deloitte w sezonie 2017/2018 na mecze Legii u siebie przychodziło przeciętnie 17 tys. osób, wobec 20,5 tys. w sezonie 2016/2017 (wtedy klub po ponad 20 latach przerwy zagrał w fazie grupowej Ligi Mistrzów).
Dołącz do dyskusji: TicketCo przygotuje nowy system sprzedaży biletów dla Legii Warszawa