„Lego Masters” w TVN. „Widowisko dla całych rodzin” (wideo)
W sobotę, 14 listopada TVN rozpocznie emisję nowego 6-odcinkowego talent-show „Lego Masters”. Program poprowadzi Marcin Prokop, a jurorami w nim będą Aleksandra Mirecka i Paweł „Brodaty Geek” Duda. - Program w ciekawy i atrakcyjny sposób pokazuje przede wszystkim zabawę, ale opowiada też o relacjach między bliskimi osobami - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Beata Kucejko, dyrektor marketingu Lego Polska.
- To globalny format, który dzięki współpracy z TVN i Endemol Shine Polska udało się zaadaptować na polski rynek. Program w ciekawy i atrakcyjny sposób pokazuje przede wszystkim zabawę, ale opowiada też o relacjach między bliskimi osobami. Udowadnia, że klockami mogą bawić się nie tylko dzieci, ale i osoby dorosłe - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Beata Kucejko, dyrektor marketingu Lego Polska. - Jestem przekonana, że dostarczymy widzom naprawdę świetną rozrywkę. „Lego Masters” to widowisko dla całych rodzin i moim zdaniem widzowie w każdym wieku odnajdą w nim wartościowe treści - dodaje.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Uczestnikami programu są pary złożone z osób dorosłych i dzieci, których zadaniem jest układanie klocków lego. Ich zmagania ocenia jury. Pod koniec każdego odcinka jeden duet będzie zmuszony opuścić program. W finale zmierzą się trzy pary, zwycięscy otrzymają nagrodę pieniężną w wysokości 100 tys. zł, a także wizytę w Legolandzie oraz tytuł „Mistrza lego”.
Marcin Prokop gospodarzem
Gospodarzem polskiej edycji „Lego Masters” został Marcin Prokop. Jurorami w programie będą Aleksandra Mirecka i Paweł „Brodaty Geek” Duda.
Program produkować będą wspólnie TVN i Endemol Shine Polska. - Zdecydowaliśmy się na współpracę przy tym projekcie ze stacją TVN, ponieważ ten nadawca posiada w swoim portfolio wiele świetnych i bardzo lubianych programów rozrywkowych. Naturalnie jest to więc miejsce, do którego ten format pasuje i posiada publiczność, która, mamy nadzieję, obdarzy go sympatią i z zaangażowaniem będzie śledzić kolejne etapy zmagań budowniczych - komentuje szefowa marketingu Lego Polska.
„Lego Masters” na antenie TVN będzie można oglądać w soboty o godz. 20.00, począwszy od 14 listopada br. Program będzie się składać z sześciu odcinków.
- Emisja programu przypada na czas trwania pandemii COVID-19, czyli w czasie, w którym bardzo dużo czasu spędzamy w domach. Myślę, że zwłaszcza w tym okresie nasz projekt będzie świetną inspiracją do zaczerpnięcia pomysłów na zabawę w rodzinnym gronie. „LEGO Masters” to po prostu święto kreatywności - mówi Beata Kucejko.
Marki Lego, Play i Smyk sponsorami programu
Jak informuje nas Kucejko, „Lego Masters” to „z założenia jednorazowa akcja, ale nie wykluczamy kolejnych edycji projektu. Będzie to zależało od tego, jak program przyjmą widzowie”. - Na chwilę obecną nie wykluczamy innych podobnych inicjatyw z mediami, ale teraz koncentrujemy się na tym programie - dodaje.
„LEGO Masters” ma wielu sponsorów, głównym jest marka Lego. W gronie najważniejszych są też m.in. Play i Smyk.
- W zakresie działań komunikacyjnych aktualnie otwieramy się też na osoby dorosłe, nową grupę docelową, do której do tej pory nie kierowaliśmy dedykowanej komunikacji. Mamy dla niej ciekawe propozycje, które będziemy promować w licznych kampaniach - mówi nam Beata Kucejko.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,45 proc.
Dołącz do dyskusji: „Lego Masters” w TVN. „Widowisko dla całych rodzin” (wideo)