SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Lek na kaca reklamuje się na kanapkach

Pod hasłem "Na poimprezowy ból głowy!" prowadzona jest nietypowa kampania reklamowa leku Alka-Prim. Jej nośnikami są kanapki sprzedawane w warszawskich biurowcach.

Kampania reklamowa produkowanego przez Polpharmę leku Alka-Prim prowadzona jest pod nawiązującym do karnawału hasłem "Na poimprezowy ból głowy!". W akcji wykorzystywane są nietypowe nośniki: naklejki na kanapki i zestawy lunchowe sprzedawane w warszawskich biurowcach.

leknakaca

Rozpoczęta w ubiegłym tygodniu akcja obejmuje 65 tys. nośników zawierających slogan reklamowy i logo Alka-Prim. Kreacją kampanii zaplanowanej do 16 stycznia zajęła się agencja Brainshop U-boot, która przy przeprowadzaniu akcji współpracuje z domem mediowym Universal McCann.

Dołącz do dyskusji: Lek na kaca reklamuje się na kanapkach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl