Leo Burnett uruchamia program różnorodności dla klientów
Agencja Leo Burnett (Publicis Groupe) uruchamia program różnorodności dla klientów. Obejmie on warsztaty, kreatywny rozwój i doradztwo PR dla klientów.
Leo Burnett uruchomił program dla klientów, aby zapewnić, że ich reklamy będą uwzględniać różnorodność i integrację.
The Everything Way to partnerstwo między strategiczną firmą doradczą The Unmistakables w zakresie różnorodności, równości i integracji oraz The Diversity Standards Collective, która oferuje markom i agencjom wgląd w kulturę i wskazówki.
Nowe podejście obejmie agencję należącą do Publicis i zapewni pomoc ekspertów na różnych etapach rozwoju kampanii.
Kilku klientów Leo Burnett zaczęło korzystać z tego rozwiązania, w tym McDonald's.
Nowe podejście do różnorodności obejmie warsztaty, kreatywny rozwój i doradztwo PR dla klientów, co ma doprowadzić do „bardziej integracyjnego i skuteczniejszego marketingu marki”.
Klienci otrzymają również wskazówki dotyczące kreatywności i strategii, a także „reprezentacji korporacyjnej i proaktywnego zarządzania ryzykiem”.
Badania DE&I będą oferowane klientom za pośrednictwem usługi, a wgląd będzie wykraczał poza sam produkt końcowy, obejmując produkcję.
- Różnorodność i integracja to ciągła podróż zarówno dla nas, jak i dla naszych klientów, a The Every Way wykorzystuje wiedzę naszych partnerów tam, gdzie najbardziej jej potrzebujemy - powiedział Josh Bullmore, dyrektor ds. strategii w Leo Burnett w Wielkiej Brytanii.
Dołącz do dyskusji: Leo Burnett uruchamia program różnorodności dla klientów