SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Leo Burnett uruchamia program różnorodności dla klientów

Agencja Leo Burnett (Publicis Groupe) uruchamia program różnorodności dla klientów. Obejmie on warsztaty, kreatywny rozwój i doradztwo PR dla klientów.

Leo Burnett uruchomił program dla klientów, aby zapewnić, że ich reklamy będą uwzględniać różnorodność i integrację.

The Everything Way to partnerstwo między strategiczną firmą doradczą The Unmistakables w zakresie różnorodności, równości i integracji oraz The Diversity Standards Collective, która oferuje markom i agencjom wgląd w kulturę i wskazówki.

Nowe podejście obejmie agencję należącą do Publicis i zapewni pomoc ekspertów na różnych etapach rozwoju kampanii.

Kilku klientów Leo Burnett zaczęło korzystać z tego rozwiązania, w tym McDonald's.

Nowe podejście do różnorodności obejmie warsztaty, kreatywny rozwój i doradztwo PR dla klientów, co ma doprowadzić do „bardziej integracyjnego i skuteczniejszego marketingu marki”.

Klienci otrzymają również wskazówki dotyczące kreatywności i strategii, a także „reprezentacji korporacyjnej i proaktywnego zarządzania ryzykiem”.

Badania DE&I będą oferowane klientom za pośrednictwem usługi, a wgląd będzie wykraczał poza sam produkt końcowy, obejmując produkcję.

- Różnorodność i integracja to ciągła podróż zarówno dla nas, jak i dla naszych klientów, a The Every Way wykorzystuje wiedzę naszych partnerów tam, gdzie najbardziej jej potrzebujemy - powiedział Josh Bullmore, dyrektor ds. strategii w Leo Burnett w Wielkiej Brytanii.

 

 

 

Dołącz do dyskusji: Leo Burnett uruchamia program różnorodności dla klientów

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
prcnk
Czy to żart, czy może zmieniliście dyrektora kreatywnego? bo przecież w branży wiemy, że Mp boi się i nie lubi kobiet.
odpowiedź