„Let’s face it” - House reklamowo obala truizmy
Pod hasłem „Let’s face it” ruszyła jesienna kampania reklamowa odzieży House produkowanej przez LPP. Akcję - opartą na koncepcji obalania truizmów przez młodzież - przygotowały firmy Plej, Agencja Negatywna, AF Photo, Huncwot i Maxus.
W nowej kampanii odzieży House pojawiają się hasła, które wielokrotnie słyszy się od rodziców i nauczycieli, np. „Najpierw obowiązki później przyjemności”, „Grunt to dobre wychowanie”, „Edukacja jest najważniejsza” i „Rozsądek przede wszystkim”. Z tymi sloganami kontrastują zdjęcia pokazujące młodych ludzi w swobodnych, nonszalanckich sytuacjach. Ma to odzwierciedlać ich ironiczny dystans do tych utartych, skostniałych stwierdzeń. Taki przekaz ma budować pozytywny wizerunek marki House wśród młodych ludzi, którzy od poprawności wolą wolność, spontaniczność i dobrą zabawę.
Zdjęcia na potrzeby akcji wykonał w Londynie znany fotograf Rafał Milach. Obsługą wideo sesji zajęła się Agencja Negatywna, a produkcją - firma AF Photo.
Kampania obejmuje reklamy na outdoorze (nośniki 6x3, super 12, CL, scroole i siatki w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku) oraz w internecie (virale w drugiej części akcji) i prasie (kilka magazynów dla kobiet). Pomysł całej akcji - we współpracy z działem marketingu House - przygotowała agencja reklamowa Plej, stronę internetową i koncepcję interaktywną stworzyła agencja Huncwot, a planowaniem mediów tradycyjnych zajął się dom mediowy Maxus.
Dołącz do dyskusji: „Let’s face it” - House reklamowo obala truizmy