One House z kampanią „Psi Bohaterowie” dla marki Brit
Agencja komunikacji marketingowej One House rozpoczęła nową, ogólnopolską kampanię CSR pod nazwą „Psi Bohaterowie” dla marki Brit, której wyłącznym dystrybutorem w Polsce jest firma Azan.
Kampania, o charakterze edukacyjnym potrwa do 30 listopada. Jej głównym celem jest edukowanie dzieci, młodzieży i dorosłych z zakresu wiedzy o psach, ale także zapewnienie wsparcia Funduszu Pomocy Psom Ratowniczym kwotą 50 tysięcy złotych.
“Psi bohaterowie” pomogą czworonogom
W ramach kampanii agencja One House stworzyła interaktywną platformę edukacyjną psibohaterowie.pl, która pozwala poznać psie zmysły, takie jak słuch, wzrok, dotyk, smak i węch. Platforma została podzielona na sześć modułów edukacyjnych, dzięki którym można lepiej zrozumieć, jak psy wykorzystują swoje „supermoce” zarówno w codziennym życiu, jak i podczas akcji ratunkowych. Użytkownicy mogą pobrać materiały w formie plików PDF lub audio oraz sprawdzić swoją wiedzę w quizie. Za każdą poprawną odpowiedź przekazywana jest tzw. Psia Moneta (odpowiadająca złotówce) na wsparcie Funduszu Pomocy Psom Ratowniczym, działającego w ramach Fundacji Na Rzecz Psów Pracujących „Psi Ratownicy”.
– Nasza najnowsza kampania „Psi Bohaterowie” to dowód na to, że wspólnie z One House możemy realizować projekty o realnym wpływie społecznym, które nie tylko edukują, ale także angażują rodziców i dzieci w ważne inicjatywy. Wspieranie psów ratowniczych, które ratują ludzkie życie, jest dla nas nie tylko obowiązkiem, ale również sposobem na pokazanie, jak istotna jest współpraca człowieka z naturą. Chcemy inspirować do empatii i odpowiedzialności oraz umożliwić bezpośrednie wsparcie tym niesamowitym zwierzętom – mówi Monika Polkowska, project manager w firmie Azan.
One House odpowiada za produkcję strony internetowej, materiałów digitalowych oraz planowanie i zakup mediów. Kampania „Psi Bohaterowie” skupia się na wykorzystaniu takich kanałów jak Meta, TikTok, YouTube oraz Google Display Network, a także na współpracy z influencerami.
Dołącz do dyskusji: One House z kampanią „Psi Bohaterowie” dla marki Brit