Level2 Ventures zainwestował w platformę Salesbook
Fundusz Level2 Ventures, założony przez Adama Rudowskiego i Piotra Pawłowskiego, w ramach tzw. rundy late seed zainwestował w platformę Salesbook służącą do podnoszenia efektywności i zarządzania procesem sprzedaży. Salesbook chce przyspieszyć rozwój swojej usługi i ekspansję zagraniczną.
- Zdecydowaliśmy się zainwestować w Salesbooka, ponieważ to pierwsze znane nam narzędzie, które wprowadza do klasycznej sprzedaży automatyzację i analitykę kojarzoną do tej pory z rynkiem e-commerce. Pozwala budować skuteczny proces handlowy, monitorować i udoskonalać go w czasie, dodatkowo zapewniając handlowcom i menedżerom przyjazny system CRM do zarządzania i analizy sprzedaży - opisuje Piotr Pawłowski, general partner w Level2 Ventures.
- Potencjał Salesbooka został także dostrzeżony przez rynek, co przełożyło się na dwukrotny wzrost sprzedaży w 2021 roku oraz rosnącą dynamikę pozyskiwania nowych klientów. Obecnie z aplikacji korzysta ponad 50 000 sprzedawców i menedżerów z całego świata, w tym firmy takie jak Energa, Orange, Edison, OVB czy Mercedes-Benz - wylicza.
Nie podano, ile Level2 Ventures zainwestował w Salesbooka ani jaką część udziałów platformy objął.
Salesbook chce wejść do USA i Wielkiej Brytanii
- Kapitał pozyskany w ramach rundy zostanie wykorzystany na realizację strategii ekspansji oraz dalszy rozwój produktu. Już teraz jesteśmy obecni w Polsce, Niemczech i Singapurze. W 2022 roku skupimy się na wprowadzeniu Salesbooka na rynki Stanów Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii, które postrzegamy jako priorytetowe w budowaniu wartości spółki na obecnym etapie. Równolegle planujemy rozwijać dedykowane rozwiązania dla branż ICT, healthcare, HR i produkcyjnej - zapowiada Jacek Maciak, CEO Salesbook.
Platforma Salesbook wspomaga i automatyzuje pracę przedstawicieli handlowych, jest oferowana w modelu software as a service. Oprócz elementów strukturyzujących proces sprzedaży poprzez prezentację firmy, analizę potrzeb, kalkulator oferty i możliwość podpisania umowy (również online), zawiera funkcjonalność CRM oraz rozbudowane raportowanie pozwalające na analizę pracy handlowców w czasie rzeczywistym.
Platforma może działać jako autonomiczny system lub w modelu integracji z każdym oprogramowaniem typu CRM/ERP. Obecnie oferuje specjalne rozwiązania dla fotowoltaiki, energetyki, branży ubezpieczeniowej, telekomunikacji i motoryzacji.
- Jednym z głównych wyróżników Salesbooka jest możliwość twardej analityki spotkania handlowego. W ten sposób organizacja zdobywa wiedzę na temat tego, które elementy procesu przekładają się na pożądane wyniki. Chcemy również zainwestować w ten obszar i – wykorzystując mechanizmy sztucznej inteligencji – podpowiadać naszym klientom optymalną formułę sprzedażową - dodaje Dariusz Nawojczyk, chief marketing officer w Salesbook.
Dołącz do dyskusji: Level2 Ventures zainwestował w platformę Salesbook