Levi’s Curve ID: Liczy się kształt nie rozmiar
Pod hasłem „Liczy się kształt nie rozmiar” twa kampania promująca dżinsy Levi’s Curve ID. Akcję Levi Strauss Polska przygotowała i prowadzi wspólnie z firmami Fashion Agency Aliganza i Starcom.
Kampania kolekcji dżinsów Levi’s Curve ID podkreśla, że zostały one wyprodukowane specjalnie z myślą o dopasowaniu do zróżnicowanych sylwetek kobiecych. Akcji pod hasłem „Liczy się kształt nie rozmiar” od 8 marca towarzyszy promocja, w której każda kobieta odwiedzająca salon Levi’s i przymierzająca dżinsy Curve ID otrzymuje jako upominek płócienną torbę.
Kampania obejmuje prasę („Elle”, „Avanti”, „Hot, Moda & Shopping”, „Joy” i „Cosmopolitan”), outdoor (frontlighty 6x3 w Warszawie, Szczecinie, Bydgoszczy, Trójmieście, Krakowie, Wrocławiu i Poznaniu) oraz internet (reklamy w serwisach kobieta.wp.pl i groszki.pl, działania na Facebooku, współpraca z blogerkami).
Akcję firma Levi Strauss Polska przygotowała i realizuje we współpracy z agencją Fashion Agency Aliganza (działania PR) oraz domem mediowym Starcom (zakup mediów).
Dołącz do dyskusji: Levi’s Curve ID: Liczy się kształt nie rozmiar
Pamiętam swego czasu, jaki był szał na spodnie 501' a teraz ?