Lidija Vukić odchodzi z LTTM
Z końcem roku Lidija Vukić, partnerka zarządzająca grupy LTTM (do której należą LifeTube, Gameset, TalentMedia) rozstaje się z firmą. Na razie grupa nie informuje, kto przejmie jej obowiązki.
O swoje decyzji Lidija Vukić poinformowała w mediach społecznościowych. - Koniec 2021 jest dla mnie końcem jednego bardzo ważnego etapu w życiu. Teraz czas na chwilę odpoczynku w Święta a od Nowego Roku czeka na mnie nowa przygoda - napisała menadżerka na LinkedIn.
- Lidija Vukić samodzielnie podjęła taką decyzję. Była to m.in. naturalna konsekwencja wcześniejszej sprzedaży udziałów , a całość została przeprowadzona zgodnie ze wspólnie wypracowanym planem - tak, aby zachować pełną ciągłość operacyjną. Lidija Vukić była współzałożycielką TalentMedia, jest też współautorką sukcesu LTTM na wielu polach. Obecnie skupi się zapewne na budowie i rozwoju kolejnych nowych projektów - informuje Wirtualnemedia.pl Kamil Bolek, CMO grupy LTTM.
Wiosną tego roku Lidija Vukić wraz z Krystianem Botką i Piotrem Tytykiem sprzedali łącznie 18,43 proc. udziałów LTTM. Za 4,2 mln zł kupił je Mediacap, większościowy udziałowiec grupy.
Lidija Vukić w TalentMedia od 2016 roku
Lidija Vukić w zarządzie LTTM odpowiadała od ponad roku za rozwój międzynarodowy, w tym za zbudowanie lokalnych zespołów w regionie CEE oraz na Bałkanach i rozbudową już istniejących, które obecnie zatrudniają łącznie 10 osób.. Zarządzała siecią partnerską TalentMedia od początku jej istnienia (2016 rok). Była operacyjnie zaangażowana w otwarcie oddziałów TalentMedia w Bułgarii (2016r.) oraz w Rumunii (2019r.).
Do Grupy LTTM należą zajmujące się influencer marketingiem agencje TalentMedia, LifeTube i Gamellon (dwie ostatnie zostały przejęte w 2019 roku) oraz kupiona pod koniec ub.r. spółka Gameset.
W trzecim kwartale br. LTTM osiągnął 19,5 mln zł wpływów sprzedażowych (35,5 proc. więcej niż przed rokiem) i 0,98 mln zł zysku EBITDA (po spadku o 3,5 proc.). - Niższy niż rok wcześniej wynik EBITDA jest pochodną gorszej struktury sprzedaży: napędem wzrostów była bowiem głównie lepsza saturacja reklamami na YouTube, a nie produkty o wyższej wartości dodanej, takie jak lokowanie produktów i branded content. Wzrost sprzedaży tych ostatnich pozostaje naszym głównym priorytetem pod kątem kolejnych okresów - wyjaśnił zarząd Mediacapu.
Dołącz do dyskusji: Lidija Vukić odchodzi z LTTM