Lidl w przetargu wybrał agencję GPD
Sieć sklepów Lidl Polska zakończyła trwający od jesieni ub.r. przetarg na obsługę reklamową. Do współpracy wybrała GPD Agency.
W przetargu tym wybierana była agencja do współpracy projektowej. Chodziło bowiem o koncept do jednego z obszarów komunikacji Lidla.
Biuro prasowe sieci nie podawało informacji na temat szczegółów tego postępowania. W listopadzie zapewniała jedynie redakcję Wirtualnemedia.pl, że przetarg nie będzie miał wpływu na dotychczasową i obecną, stałą współpracę w zakresie obsługi reklamowej z GPD Agency. Ta pracuje dla Lidla od kilkunastu lat.
Teraz Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate affairs&CSR przekazała nam, że zdecydowano o wyborze agencji GPD. Nie zdradziła jednak, jakiego konkretnie projektu będzie dotyczyć współpraca.
W grudniu Lidl zakończył przetarg na planowanie i zakup mediów do jego kampanii. Budżet ten obroniła agencja Havas Media.
Dołącz do dyskusji: Lidl w przetargu wybrał agencję GPD