Lidl Polska nauczy pracowników języka niemieckiego i angielskiego. Sieć zrekrutuje 500 osób do sklepów i magazynów
Na kandydatów do pracy w Lidl Polska czeka obecnie ponad 500 miejsc w sklepach i magazynach sieci w naszym kraju. Detalista szuka nowych sposobów na uatrakcyjnienie swojej oferty jako pracodawcy i zapowiada, że począwszy od września osoby zatrudnione w firmie uzyskają dostęp do platformy online służącej do samodzielnej nauki języków obcych.
Nową kampanią Lidl Polska chce zwrócić uwagę na najważniejsze wartości, jakie wyróżniają sieć jako pracodawcę: stabilność zatrudnienia, liczne benefity pozapłacowe nie tylko dla pracowników, ale także dla ich rodzin oraz konkurencyjne na rynku zarobki i równość płacową. Na kandydatów czeka obecnie ponad 500 miejsc pracy w sklepach i magazynach Lidla.
Najnowsza odsłona kampanii employer brandingowej „Praca na lata” rozpoczęła się 23 sierpnia. Tym razem działania rekrutacyjno-wizerunkowe będą prowadzone pod nowym hasłem „Mam umowę na bezpieczną przyszłość”. Lidl swoimi działaniami chce podkreślić wartości, które mają zachęcić potencjalnych kandydatów do aplikowania. Przede wszystkim są to atrakcyjne warunki zatrudnienia, które firma zapewnia swoim pracownikom i oferuje kandydatom.
W trakcie kampanii Lidl Polska planuje zatrudnić 500 pracowników do swoich sklepów i magazynów. - Lidl to dla mnie przede wszystkim stabilizacja i bezpieczeństwo finansowe. Mam rodzinę, żonę i trójkę dzieci, mieszkanie na kredyt, więc nie mogę sobie pozwolić na „eksperymenty” z wypłatą wynagrodzenia, że nie będę miał pieniędzy dla dzieci i „na życie”. Dla mnie to bardzo ważne, że z dnia na dzień firma nie zniknie. Stabilizacja i bezpieczeństwo są dla mojej rodziny najważniejsze - stwierdza Dariusz Powązka, kierownik sekcji w magazynie BS Będzin.
Wyższe zarobki w Lidlu
Lidl Polska twierdzi, że przyciąga kandydatów bardzo atrakcyjnymi warunkami pracy i najwyższymi zarobkami na rynku – wyższymi niż średnie zarobki w handlu. Od marca 2021 r. pracownicy sklepów, rozpoczynający swoją karierę, zarabiają od 3 550 zł brutto do 4 350 zł brutto. Natomiast już po roku pracy pracodawca gwarantuje podwyżkę płacy do poziomu od 3 650 zł brutto do 4 550 zł brutto, a po dwóch latach stażu wynagrodzenie wzrasta do poziomu od 3 900 zł brutto do 4 800 zł brutto.
Od września wszyscy pracownicy Lidl Polska oraz ich bliscy będą mieli możliwość poszerzenia swoich kompetencji, dzięki bezpłatnemu dostępowi do eTutor, platformy do samodzielnej nauki języków obcych online. Aplikacja umożliwia naukę w dowolnym miejscu i czasie. Pracownicy Lidla otrzymają darmowy dostęp do dwóch kompleksowych kursów –angielskiego i niemieckiego.
Ponadto Lidl Polska gwarantuje swojej załodze i członkom rodziny pakiet benefitów pozapłacowych, takich jak prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta Multisport, szkolenia oraz wyprawka „dla maluszka” i pierwszoklasisty, a także bezpłatny Program Wsparcia Pracowników, w ramach którego mogą oni skorzystać z pomocy psychologa, prawnika i doradcy finansowego.
Nowa odsłona kampanii „Praca na lata” obejmie działania online, outdoor, social media, a także w radiu i prasie. Jej bohaterami są pracownicy sklepów i magazynów Lidla wraz ze swoimi dziećmi. Działania będą prowadzone od 23 sierpnia do 12 września br. Firma nie podaje, jakie agencje odpowiadają za jej przygotowanie.
Lidl kampanią "Twoja praca na lata " buduje markę pracodawcy od ubiegłego roku. Pierwsza odsłona akcji prezentowała sylwetki czterech pracowników – Magdy, Moniki, Patryka oraz Macieja, którzy swoim stażem pracy potwierdzają, iż nie jest to praca tylko na chwilę.
W Polsce funkcjonuje około 760 sklepów Lidl Polska.
Dołącz do dyskusji: Lidl Polska nauczy pracowników języka niemieckiego i angielskiego. Sieć zrekrutuje 500 osób do sklepów i magazynów