Zdrapki Plus w promocji sklepów Lidl
Sieć sklepów Lidl rozpoczęła promocję, w której klienci za zakupy będą dostawać w aplikacji Lidl Plus dodatkowe rabaty, w formie zdrapek.
W ramach promocji klientom używającym aplikacji Lidl Plus zdrapki będą przyznawane w zależności od kwoty pojedynczych zakupów:
- srebrna do 50 zł,
- złota od 50,01 zł do 100 zł,
- diamentowa od 100,01 zł.
Lidl zapowiada, że im wyższy status zdrapki, tym atrakcyjniejsze rabaty są przyznawane klientowi na kolejne zakupy. To obniżki cen pierwszego lub drugiego kupowanego produktu oraz oferty typu „drugi produkt gratis”.
Zdrapki informujące o konkretnych rabatach będą wyświetlane w aplikacji na ekranie głównym, pod standardowymi kuponami.
Akcja potrwa do soboty 25 lutego. Wspiera ją kampania reklamowa informująca też o innych promocjach rozpoczętych właśnie w Lidlu: obniżkach cen masła i mięsa.
Lidl ma w Polsce ponad 800 sklepów stacjonarnych i platformę e-commerce (z produktami niespożywczymi). W roku finansowym zakończonym w lutym ub.r. osiągnęła wzrost przychodów o 12,7 proc. do 26,9 mld zł i spadek zysku z 1,69 do 1,28 mld zł, liczba jej pracowników zwiększyła się o 1,2 tys. do 22 tys.
Firma jest w czołówce największy reklamodawców. W ub.r. jej cennikowe wydatki w mediach pozainternetowych wyniosły 743,9 mln zł, po spadku rok do roku o 15,2 proc. (dane Kantar Media).
Dołącz do dyskusji: Zdrapki Plus w promocji sklepów Lidl