„Kuchenne rewolucje” i „Masterchef” z najwyższymi cenami reklam w TVN
W cenniku TVN na listopad najwyższe ceny mają spoty, które będą emitowane przy czwartkowych „Kuchennych rewolucjach” i niedzielnym „Masterchefie”. Kosztują ponad 80 tys. zł.
Za 30-sek. spot przy „Kuchennych rewolucjach” trzeba zapłacić 86,5 tys. zł (cena netto, bez rabatów). Niewiele mniej, bo jedynie 300 zł taniej kosztuje reklama (86,2 tys. zł) emitowana przy niedzielnym show „Masterchef”.
Marketerzy zainteresowani blokiem reklamowym przy emitowanym w sobotnie wieczory „Mam talent” zapłacą 76,5 tys. zł.
Na 71,1 tys. zł wyceniono reklamę przy programie „My Way”, w którym widzowie zobaczą, jak za kierownicą radzi sobie Edyta Górniak. Tylko 700 zł mniej kosztuje z kolei spot przy serialu „39 i pół tygodnia” emitowanym w niedziele wieczorem.
70,3 tys. zł kosztuje reklama przy „Top Model”.
Za reklamy przy serialu „Na Wspólnej” marketerzy zapłacą 65,8 tys. zł, a przy produkcji „Pod powierzchnią” - 60,6 tys. zł.
Najdroższy spot przy „Faktach” kosztuje 78,1 tys. zł i jest emitowany w niedziele. W dni robocze kosztuje 76,4 tys. zł.
Na reklamę przy serwisie sportowym trzeba wydać 75,1 tys zł w niedzielny wieczór i 67,7 tys. zł w dni powszednie, zaś stawki dla prognozy pogody wynoszą odpowiednio 73,3 tys. zł i 60,1 tys. zł.
TVN Media jako drugie - po Biurze Reklamy TVP - podało cennik reklam na listopad.
Dołącz do dyskusji: „Kuchenne rewolucje” i „Masterchef” z najwyższymi cenami reklam w TVN