Była dyrektor zarządzająca „Super Expressu” na czele marketingu w PLL LOT
Ewa Lampart objęła funkcję dyrektora marketingu w PLL LOT - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wcześniej pracowała m.in. w Grupie ZPR Media i Ringier Axel Springer Polska, gdzie zarządzała biznesowo dziennikami „Super Express”, „Fakt” i „Dziennik”.
Jak potwierdził nam LOT, Ewa Lampart funkcję dyrektora marketingu pełni w firmie od początku czerwca. Odpowiada za tworzenie oraz nadzór nad realizacją strategii marketingowej marki LOT w Polsce i na 40 rynkach zagranicznych.
Przez ostatnie miesiące stanowisko dyrektora marketingu w PLL LOT pozostawało nieobsadzone. Przedtem, od jesieni 2019 roku, zajmowała je Dorota Bratowska-Świacka.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Ewa Lampart poprzednio przez 12 lat była związana z Grupą ZPR Media, pożegnała się z firmą w listopadzie ub.r. Początkowo była tam dyrektor zarządzającą „Super Expressu”, w latach 2011-2018 odpowiadała za markę „Super Express” jako wiceprezes spółki ZPR Media, a w latach 2013-2018 kierowała spółką TV Spektrum nadającą naziemne kanały Fokus TV i Nowa TV (firmę kilka lat temu sprzedano Polsatowi).
W latach 2003-2010 Ewa Lampart pełniła funkcję dyrektora marketingu ds. prasy codziennej i rozwoju biznesu w Axel Springer Polska, odpowiadała m.in. za wprowadzenie na rynek „Faktu" i „Dziennika".
Karierę zawodową rozpoczynała w 1993 roku w agencji reklamowej Ammirati Puris Lintas, następnie pracowała w agencji Euro RSCG jako media director i w domu mediowym MPG (Havas Group) na stanowisku client service director.
Natomiast w ostatnich miesiącach współpracowała z Grupą Iberion wydającą m.in. portal Goniec.pl i szereg serwisów tematycznych.
Dołącz do dyskusji: Była dyrektor zarządzająca „Super Expressu” na czele marketingu w PLL LOT