„LOVE CN” nową kampanią Cartoon Network
Cartoon Network ruszył z nową kampanią wizerunkową „LOVE CN”, która jest zapowiedzią jesiennej ramówki kanału.
W trwającej miesiąc kampanii „LOVE Cartoon Network” stacja zachęca dzieci i ich rodziny do pokazania, za co kochają Cartoon Network.
Zadaniem fanów stacji jest nagranie filmu przedstawiającego ich ulubione scenki z kreskówek Cartoon Network i przesłanie go na stronę www.cartoonnetwork.pl/loveCN. Dzieci mogą zaangażować swoich bliskich. Autorzy najciekawszych pomysłów będą mieć szanse obejrzenia swoich filmów na antenie stacji.
Na potrzeby kampanii powstał spot ukazujący emocje i styl życia rodziny, która ogląda kreskówki Cartoon Network. Jest on odzwierciedleniem strategii programmingowej kanału, w której każdy znajdzie coś dla siebie: najmłodsi widzowie obejrzą swoje seriale rano przed pójściem do szkoły, propozycje dla całej rodziny emitowane będą popołudniami, a uwielbiane przez starszych widzów kreskówki takie jak „Pora na przygodę” oraz „Steven Universe” - wieczorem.
Spot emitowany jest w telewizji: w wybranych kanałach nc+ (Canal+ Sport, Canal + Sport 2 Ale Kino+, Planete+, Domo+, Kuchnia+, nSport), w Polsacie, TV4 i TV6. Pojawia się także w sieciach kin Multikino i Cinema City oraz w internecie.
Za produkcję i kreację spotu odpowiada Turner, a media kupił i zaplanował MediaOn.
Średni udział Cartoon Network w 2016 roku wyniósł 0,45 proc.
Dołącz do dyskusji: „LOVE CN” nową kampanią Cartoon Network