LoveBrands Relations promuje „nielimitowaną muzykę za darmo” w Play
Agencja LoveBrands Relations nawiązała współpracę z operatorem komórkowym Play (należącym do spółki P4). Do jej zadań należy przede wszystkim wparcie komunikacyjne promocji „Nielimitowana muzyka za darmo” w Play, a także mobilnej platformy muzycznej Tidal.
Głównym celem działań LoveBrands Relations jest wsparcia komunikacyjne Play i promocji „Nielimitowana muzyka za darmo” w Play, pokazaniu czym jest słuchanie muzyki w streamingu i jakie są korzyści z korzystania z serwisu Tidal. Ważnym aspektem prowadzonej komunikacji jest promocja legalnych źródeł muzyki. LoveBrands Relations będzie również wspierać Play we współpracy z artystami i podmiotami związanymi z muzyką.
Za prace przy projekcie po stronie agencji odpowiada Joanna Niemiec, wiceprezes i główny strateg, oraz Michał Łoniewski, konsultant ds. komunikacji.
Nie podano czasu trwania umowy między Play a LoveBrands Relations.
Dołącz do dyskusji: LoveBrands Relations promuje „nielimitowaną muzykę za darmo” w Play