"Łowicz Sos!" w rytm hitu "What is love" w nowej reklamie marki Maspexu
Marka Łowicz powraca z nową, muzyczną kampanią promującą sosy do dań na ciepło. Przebój „Więcej warzyw”, który trzy lata temu stworzono na podstawie hitu Backstreet Boys – doczekał się swojego następcy.
Marka Łowicz wraca z nową odsłoną swojej kampanii promującej sosy na ciepło, kontynuując strategię zachęcania do jedzenia większej ilości warzyw na co dzień. Najnowsza kampania pod hasłem „Łowicz sos!” opiera się na nowej aranżacji światowego hitu Haddaway’a „What is love”. Marka stawia na kreatywne odświeżenie komunikatu, jednocześnie pozostając wierna swojemu długofalowemu przesłaniu o korzyściach płynących z jedzenia większej ilości warzyw.
- Po sukcesie poprzedniej kampanii zależało nam na stworzeniu czegoś nowego, co jednocześnie będzie spójne z dotychczasową komunikacją. Ważnym elementem tej odsłony było skupienie się na nowym insighcie – jak łatwo i smacznie włączyć warzywa do codziennej diety - mówi Izabela Ciupińska, senior brand manager marki Łowicz.
Głównym celem kampanii jest pokazanie sosów Łowicz jako sprytnego i smacznego sposobu na to, by jeść więcej warzyw na co dzień. Marka ponownie stawia na dobrze rozpoznawalny motyw muzyczny, co sprawia, że kampania nie tylko jest spójna z wcześniejszymi działaniami, ale także angażująca i łatwo zapadająca w pamięć.
Czytaj też: Stachursky w boysbandowej reklamie Łowicz
Kampania będzie promowana głównie za pomocą muzycznego wideo, które pojawi się zarówno w telewizji, jak i w przestrzeni on-line, w różnych formatach. Całość wspierana będzie poprzez dodatkowe działania z mamami-influencerkami oraz dedykowaną komunikację na Tik Toku.
Za kreację reklam odpowiada agencja 2012, spot wyprodukował dom produkcyjny Highnoon, za postprodukcję odpowiada Televisor.
Dołącz do dyskusji: "Łowicz Sos!" w rytm hitu "What is love" w nowej reklamie marki Maspexu