Wielka Stopa reklamuje Ciacha od Łowicza
Marka Łowicz rusza z nową odsłoną kampanii reklamowej Ciacha w pouchu, która towarzyszy wprowadzeniu na rynek dwóch nowych smaków popularnych deserów: Sernika na zimno z malinami oraz Kruchego ciasta ze śliwkami.
Jak podaje producent - Grupa Maspex - to kontynuacja zeszłorocznych działań, gdy pierwsze smaki deserów Łowicza zdobyły uznanie konsumentów.
- Szukaliśmy rozwiązania, które będzie kontynuacją znanego już formatu, ale chcieliśmy też zaskoczyć konsumentów. Zarówno smakami, jak i samą komunikacją – mówi Jakub Rodowicz, brand manager marki Łowicz z Grupy Maspex.
Nowy spot kampanii opowiada o niespodziewanym spotkaniu z… tajemniczą Wielką Stopą! Do realizacji tej historii użyto mieszanych technik produkcyjnych – zarówno tradycyjnych, jak i tych nowoczesnych, wspieranych przez sztuczną inteligencję. Zarówno uszycie kostiumu Wielkiej Stopy jak i charakteryzacja najnowszego bohatera kampanii wymagała wielu godzin pracy, co połączono z elementami wygenerowanymi cyfrowo. - Od początku kusiło nas skorzystanie z AI, ale w połączeniu z tradycyjnymi technikami filmowymi – tylko wówczas wnosi to kreatywność na wyższy poziom – mówi Michał Krygier, dyrektor kreatywny i współwłaściciel Punchline Agency, odpowiedzialnej za koncepcję i nadzór nad produkcją spotu.
Kampania potrwa do końca października, a spoty będzie można zobaczyć w szerokiej gamie mediów, zarówno tradycyjnych, jak i cyfrowych. Reżyserem spotu jest Tomasz Niedźwiedź. Film wyprodukowało studio Filmokracja, postprodukcją zajęło się Badi-Badi.
Dołącz do dyskusji: Wielka Stopa reklamuje Ciacha od Łowicza