Łukasz Szafrański: z Isobar Polska do Publicis Media
Łukasz Szafrański, dotychczas senior account manager w agencji Isobar Polska, objął stanowisko konsultanta ds. cyfrowej transformacji w spółce Publicis Media, do której należą m.in. Starcom i Mediavest.
Na nowo utworzonym stanowisku konsultanta ds. cyfrowej transformacji Łukasz Szafrański będzie współtworzył projekty konsultingowe departamentu business transformation dla klientów agencji należących do Publicis Media.
Szafrański jest związany z branżą marketingową od ponad 8 lat. Pracował zarówno w agencjach reklamowych (Isobar Polska, OS3, LemonSkyJWT), jak i po stronie marketerów (Empik.com, Goldenline.pl).
Samodzielnie lub jako szef zespołu realizował internetowe projekty komunikacyjne dla takich firm i marek jak m.in.: Rossmann, Media Markt, Unilever, Winiary, Play, Microsoft, PKO BP, PZU, Diageo czy Herbapol. Prowadził również własną agencję Bold82, która zajmowała się transformacją cyfrową firm i wspierał klientów w realizacji technologicznych projektów biznesowych.
Dołącz do dyskusji: Łukasz Szafrański: z Isobar Polska do Publicis Media