Maciej Kossowski w Autenti
Maciej Kossowski dołączył do zespołu w Autenti, gdzie objął stanowisko head of global SME sales. Ostatnio pracował w Polska Press.
Kossowski jest odpowiedzialny za planowanie, rozwój i realizację strategii sprzedaży B2B, ze szczególnym uwzględnieniem segmentu małych i średnich firm (SME) w kraju i za granicą.
- Z przyjemnością dołączam do zespołu Autenti. Głównym zadaniem, jakie przede mną stoi, jest zwiększenie sprzedaży usług zaufania klientom z sektora MŚP. Jestem przekonany, że oferta Autenti już w tej chwili w istotnym stopniu przyczynia się do rozwoju polskich i zagranicznych firm. Chcemy skutecznie dotrzeć teraz do kolejnych tysięcy przedsiębiorców, wskazując korzyści wynikające z usprawnienia realizowanych przez nich procesów i bycia paperless. Wierzę, że doświadczenie, które zdobyłem przez lata pracy w mediach i reklamie, będę mógł z powodzeniem wykorzystać do budowy sukcesu Autenti - mówi Maciej Kossowski.
- Znamy Macieja od lat. Jako założyciele, mieliśmy okazję współpracować z nim wielokrotnie w innych organizacjach, zazwyczaj przy projektach cyfrowych - mówi Tomek Plata, współzałożyciel i członek zarządu Autenti. - Niezwykle ceniliśmy sobie jego profesjonalizm, sumienność i otwartość na zmiany. Cieszymy się, że szybko rozpoznał i uwierzył w potencjał naszej spółki, gdzie obejmie jedną z kluczowych ról i weźmie odpowiedzialność za rozwój lokalnej i międzynarodowej sprzedaży w segmencie SME. - dodaje Plata.
Ostatnio w Polska Press
Kossowski pracuje w branży od 1997 roku. Pracował dla JMG Sport Publishing, wydawcy m.in. Przeglądu Sportowego. W latach 2000-2014 związany był z Grupą Onet.pl, gdzie zaczynał jako menedżer ds. klientów strategicznych, następnie pełnił funkcje kierownicze w sprzedaży, a od czerwca 2011 do grudnia 2013 był dyrektorem sprzedaży i członkiem zarządu Grupy Onet.pl. Współpracę z Onetem zakończył jako wiceprezes zarządu Media Impact Polska, spółki odpowiedzialnej za sprzedaż oferty reklamowej w serwisach oraz tytułach prasowych Ringier Axel Springer Polska.
W latach 2015-2017 pracował w Wirtualnej Polsce jako VP Sales Strategy i VP Media Product, gdzie odpowiadał za strategię sprzedaży i rozwoju serwisów WP.
W 2017 objął stanowisko dyrektora zarządzającego biura reklamy Grupy Polska Press. Jego zadaniem była transformacja cyfrowa struktur sprzedaży i produktów reklamowych wydawcy. Po kilku latach został członkiem zarządu Grupy. Kierował zespołami sprzedaży, marketingu, działu analiz, IT i rozwoju digital (seo, social media, architektura serwisów, serwisy tematyczne).
Dołącz do dyskusji: Maciej Kossowski w Autenti