Magazyn „Dobre Wnętrze” z nowym layoutem
Od październikowego wydania, które ukaże się w piątek 19 września br., miesięcznik “Dobre Wnętrze” (Murator) zyska nowy layout. - Zmiany podkreślają pozycję “Dobrego Wnętrza” jako magazynu wnętrzarskiego z najwyższej półki - mówi Małgorzata Tomczyk, naczelna pisma.
Wydawca informuje, że nowa makieta to połączenie eleganckiego albumu z dużymi zdjęciami z konkretnym przewodnikiem po trendach w designie i architekturze wnętrz.
- Nowe, dyskretnie eleganckie czcionki, dynamiczny layout i gruntowna zmiana formy graficznego przekazu tworzą zupełnie nową wartość - podkreśla autorka projektu Bożena Kalinowska. Wcześniej pełniła ona funkcję dyrektora artystycznego w wydawnictwie Sanoma Media Praha oraz dyrektora kreatywnego polskiej edycji „Glamour”.
>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Październikowy numer “Dobrego Wnętrza” ukaże się z drukowaną na ekskluzywnym papierze okładką i odświeżonym logo. Wydanie liczyć będzie 180 stron i kosztować bez zmian 11,99 zł.
Zmieniony magazyn będzie promowany hasłem “Dobre Wnętrze - działa na zmysły”. Działania będą prowadzone w kanałach telewizyjnych (Domo+, Fokus TV), stacjach radiowych (Radio Wawa, VOX FM, Eska Rock), prasie („Zwierciadło”, „Sens”, „Harper's Bazaar”) oraz w tytułach i serwisach internetowych należących do Muratora. Za przygotowanie kampanii odpowiadał dział marketingu wydawnictwa.
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem “Dobrego Wnętrza” w I półroczu br. wyniosła 13 621 egz. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Magazyn „Dobre Wnętrze” z nowym layoutem