SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Magazyn „Dobre Wnętrze” z nowym layoutem

Od październikowego wydania, które ukaże się w piątek 19 września br., miesięcznik “Dobre Wnętrze” (Murator) zyska nowy layout. - Zmiany podkreślają pozycję “Dobrego Wnętrza” jako magazynu wnętrzarskiego z najwyższej półki - mówi Małgorzata Tomczyk, naczelna pisma.

Wydawca informuje, że nowa makieta to połączenie eleganckiego albumu z dużymi zdjęciami z konkretnym przewodnikiem po trendach w designie i architekturze wnętrz. 

- Nowe, dyskretnie eleganckie czcionki, dynamiczny layout i gruntowna zmiana formy graficznego przekazu tworzą zupełnie nową wartość - podkreśla autorka projektu Bożena Kalinowska. Wcześniej pełniła ona funkcję dyrektora artystycznego w wydawnictwie Sanoma Media Praha oraz dyrektora kreatywnego polskiej edycji „Glamour”.

>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Październikowy numer “Dobrego Wnętrza” ukaże się z drukowaną na ekskluzywnym papierze okładką i odświeżonym logo. Wydanie liczyć będzie 180 stron i kosztować bez zmian 11,99 zł.

Zmieniony magazyn będzie promowany hasłem “Dobre Wnętrze - działa na zmysły”. Działania będą prowadzone w kanałach telewizyjnych (Domo+, Fokus TV), stacjach radiowych (Radio Wawa, VOX FM, Eska Rock), prasie („Zwierciadło”, „Sens”, „Harper's Bazaar”) oraz w tytułach i serwisach internetowych należących do Muratora. Za przygotowanie kampanii odpowiadał dział marketingu wydawnictwa.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem “Dobrego Wnętrza” w I półroczu br. wyniosła 13 621 egz. (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Magazyn „Dobre Wnętrze” z nowym layoutem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl