SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Magda M.' zyskała milion fanów

Odcinki czwartej serii przygód pięknej prawniczki, którą gra Joanna Brodzik, przyciągają niemal milion widzów więcej niż odcinki nadawane rok temu.

Wiosenna seria „Magdy M.” wystartowała w tym roku dopiero w kwietniu. Według danych AGB Nielsen Media Research, trzy jej pierwsze odcinki obejrzało średnio ponad 4 mln widzów, co dało nadającej serial telewizji TVN udziały na poziomie 28,86 proc.

Wszyscy 4+

Data AMR AMR % SHR %
17-04-2007 3 975 300 11,05% 29,43%
10-04-2007 4 048 188 11,25% 28,51%
03-04-2007 4 001 133 11,12% 28,70%
średnia 4 008 809 11,14% 28,86%

Jeszcze lepiej było w komercyjnej grupie docelowej, gdzie perypetie bohaterów oglądał co trzeci widz mający włączony telewizor w czasie emisji „Magdy M.”.


16 - 49

Data AMR AMR % SHR %
17-04-2007 2 231 661 11,80% 34,45%
10-04-2007 2 232 884 11,80% 32,90%
03-04-2007 2 249 050 11,89% 32,89%
średnia 2 237 913 11,83% 33,38%

Tak dobre wyniki serialu zdecydowały, że we wtorki pomiędzy 21.30 a 22.30 to telewizja Piotra Waltera wiedzie prym w oglądalności. Wszyscy pozostali rywale mają udziały niższe niż 20 proc. Jedynka emituje w tym czasie filmy fabularne i „Sprawę dla reportera”, widzowie Dwójki obejrzeć mogą „Ekspres reporterów” i „Panoramę”, zaś Polsat serwuje widzom filmowe hity.


Wszyscy 4+

Stacja AMR AMR % SHR %
Magda M. - TVN 4 008 809 11,14% 28,86%
TVP1 2 755 533 7,66% 19,86%
Polsat 2 466 290 6,85% 17,78%
TVP2 2 139 132 5,95% 15,42%

Emitowany wiosną zeszłego roku drugi sezon „Magdy M,” rozpoczął się już w marcu. Trzy jego pierwsze odcinki nie cieszyły się jednak taką popularnością jak obecna seria. Oglądało je bowiem średnio prawie 3,1 mln osób, a udziały TVN wyniosły 21,06 proc.

Wszyscy 4+

16 - 49
Data AMR AMR % SHR % SHR %
21-03-2006 3 061 072 8,51% 21,40% 24,74%
14-03-2006 2 990 737 8,32% 20,57% 22,33%
07-03-2006 3 190 435 8,87% 21,19% 24,84%
średnia 3 080 034 8,56% 21,06% 23,96%

Na wtorkowe spotkania z „Magdą M.” zdecydowanie chętniej decydują się kobiety niż mężczyźni, stanowią one bowiem 70 proc. wszystkich widzów. Serial cieszy się największą popularnością także wśród osób w wieku 25 – 44 lata i 50 – 59 lat, mieszkańców mniejszych i większych miast oraz widzów z wykształceniem średnim i wyższym.



AFF ADH %
Płeć Mężczyźni 63 30,21%

Kobiety 135 69,79%
Wiek 4- 9 23 1,45%

10- 15 74 5,82%

16 - 19 85 5,32%

20 - 24 71 6,31%

25 - 29 125 10,50%

30 - 34 114 8,63%

35 - 39 150 9,87%

40 - 44 106 7,20%

45 - 49 99 8,01%

50 - 54 119 9,85%

55 - 59 165 11,46%

60+ 86 15,60%
Wlk.miasta Wieś 61 23,34%

< 50 tys. 105 25,20%

50-100 tys. 123 10,94%

100-200 tys. 150 12,00%

> 200 tys. 139 28,52%
Zawód Top management 134 10,78%

Pracownicy szczebla średniego 166 19,92%

Pracownicy fizyczni i rolnicy 93 17,80%

Emeryci 106 27,65%

Inne 69 23,85%
Wykształcenie Podstawowe 89 40,46%

Średnie 123 36,54%

Wyższe 146 15,73%

Inne 51 7,27%

„Magda M.” to serial obyczajowy opowiadający o współczesnych kobietach i mężczyznach. W rolach głównych występują Joanna Brodzik i Paweł Małaszyński. Produkcja wystartowała na antenie TVN we wrześniu 2005 roku i po pewnym czasie stała się kultowym serialem przede wszystkim dla młodych, wykształconych i żądanych sukcesu kobiet z dużych miast. Obecnie we wtorki o 21.30 w TVN emitowana jest czwarta seria „Magdy M,”, która ma być ostatnią.

Dołącz do dyskusji: 'Magda M.' zyskała milion fanów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl