Magdalena Krejpcio: z K2 do Peppermint
Magdalena Krejpcio objęła nowo utworzoną funkcję new business managera w agencji interaktywnej Peppermint. Poprzednio pracowała w K2.
W Peppermint Magdalena Krejpcio będzie odpowiedzialna za pozyskiwanie nowych klientów oraz realizację planów sprzedażowych. - Stworzone stanowisko new business managera jest kolejnym etapem wdrażania zmian w agencji oraz planów strategicznych na najbliższe miesiące - tłumaczy Bartłomiej Cymer, CEO agencji.
Poprzednio Krejpcio pracowała w dziale business development agencji K2. Zajmowała się projektami dla takich klientów jak m.in. Stock Polska, WWF i Olimp Laboratories. Ogółem z branżą reklamową jest związana od czterech lat.
Jest absolwentką Wydziału Nauk Społecznych i Resocjalizacji na Uniwersytecie Warszawskim.
Dołącz do dyskusji: Magdalena Krejpcio: z K2 do Peppermint