Magdalena Niemczyk: z Nike Polska do „Vice”
Magdalena Niemczyk rozpoczęła pracę w redakcji polskiej edycji magazynu „Vice”. Wcześniej była związana z Nike Polska i L’Oreal Polska.
W redakcji polskiego „Vice” Magdalena Niemczyk objęła stanowisko marketing managera. Będzie odpowiedzialna za koordynację działu zespołu kreatywnego oraz kontakt z klientami. To nowa funkcja w redakcji.
Poprzednio Magdalena Niemczyk pracowała w Nike Polska, gdzie w dziale marketingu zajmowała się komunikacją marki Nike, a realizując projekty mediowe i eventowe oraz charytatywneh, a także prowadząc działania w social media. Koordynowała m.in. projekt Creative Reporters realizowany we współpracy z polskim „Vice”. Wcześniej Niemczyk pracowała w dziale marketingu L’Oreal Polska, zajmując się realizacją strategii marketingowej produktów luksusowych, takich jak Cacharel, Diesel, Ralph Lauren i Viktor&Rolf.
Dołącz do dyskusji: Magdalena Niemczyk: z Nike Polska do „Vice”