Magdalena Pawłowska i Krzysztof Żukowski w zespole obsługi klienta Labcon
Agencja Labcon (Group One) powiększa zespół client service. Do teamu dołączyli Krzysztof Żukowski w roli senior account managera oraz Magdalena Pawłowska jako account manager.
Magdalena Pawłowska w Labconie będzie odpowiadać między innymi za obsługę marek z portfolio Adamed oraz markę Benefit Systems.
Pawłowska jest związana z branżą reklamową od 8 lat. Do Labconu przeszła z agencji Artegence, w której jako account manager przez 2,5 roku koordynowała projekty digitalowe. Doświadczenie zdobywała również podczas pracy w agencjach: VMLY&R, Kalicinscy.com, Blueberry (obecnie Agencja Warszawa) oraz hyperCrew. Przez lata współtworzyła komunikację marek takich jak: Pepsi (Polska i region CEE), Polcard, Ferrero, Danone, UPC Polska, Wrangler, L’Oreal, Avon czy marek z portfolio Unilever.
Zobacz: Natalia Żmuda w agencji Labcon
Krzysztof Żukowski odpowiada w Labconie za wsparcie procesu new business agencji oraz obsługa klientów m.in. Browaru Tenczynek, Hochland oraz Uniqa.
Żukowski działa w branży medialnej od 8 lat. Przed Labconem był senior account managerem w Digital Kingdom, w którym odpowiadał za działania dla Mars Polska na całym portfolio Petcare (Pedigree, Whiskas, Sheba, Perfect FIT, Dreamies). Na przestrzeni lat pracował również dla: LTTM, Cape Morris, Grandes Kochonos oraz Dentsu. W portfolio obsługiwanych przez niego klientów znajdują się takie marki jak: H&M Polska, Grolsch, McDonald’s, Opel, Sobieski, Polkomtel, Kenwood Polska, Carlsberg Polska, Mercedes-Benz Polska, Multikino Polska, ZT Kruszwica czy AliExpress.
Zobacz: Dominika Matyszewska w zespole strategii agencji Labcon
Zespół client service Labcon odpowiada za budowanie relacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi agencji, poszerzanie portfela klienckiego dzięki procesom new business oraz koordynację wszystkich procesów projektowych. W teamie pracuje obecnie 5 ekspertów.
Dołącz do dyskusji: Magdalena Pawłowska i Krzysztof Żukowski w zespole obsługi klienta Labcon