Małgorzata Ostrowska-Królikowska w kampanii „Wcześniaki. Sprawa wielkiej wagi” (wideo)
W internecie i kinach rozpoczęła się kampania „Wcześniaki. Sprawa wielkiej wagi” promująca Fundację Wcześniak. Twarzą akcji jest aktorka Małgorzata Ostrowska-Królikowska.
Kampania „Wcześniaki. Sprawa wielkiej wagi” ma na celu promowanie wiedzy na temat wcześniactwa, zwiększanie rozpoznawalności Fundacji Wcześniak oraz zachęcanie odbiorców do przekazywania na jej rzecz 1 proc. podatku. W akcji będą wykorzystywane trzy spoty, w których dzieci urodzone przedwcześnie porównują swoją wagę urodzeniową do ciężaru produktów z życia codziennego. W każdej z odsłon występuje aktorka Małgorzata Ostrowska-Królikowska, która jest ambasadorką Fundacji Wcześniak.
Kampania od 20 stycznia jest prowadzona w kinach (sieć Cinema City), prasie oraz internecie (strona i Facebookowy fanpage Fundacji Wcześniak, działania na YouTubie i Twitterze). Akcja potrwa do końca kwietnia. Kreację przygotowała agencja Inmark360, spoty wyprodukowała firma Prodakszyn, a pozyskaniem mediów we wlasnym zakresie zajęła się Fundacja Wcześniak.
Dołącz do dyskusji: Małgorzata Ostrowska-Królikowska w kampanii „Wcześniaki. Sprawa wielkiej wagi” (wideo)