Małysz i Marczułajtis reklamują "Fakt"
Axel Springer Polska wprowadził do "Faktu" stały dodatek dla kobiet i zmienia dodatek tv.
Od kilku dni w telewizji trwa wielka telewizyjna kampania reklamowa czwartkowego dodatku telewizyjnego do gazety "Fakt" w którą zaangażowano dwie postacie ze świata sportu: Jagnę Marczułajtis i Adama Małysza.
Kampanii, której towarzyszą hasła "Slalom po kanałach to już przeszłość - mam "Fakt TV" oraz "Po co skakać po kanałach, mam "Fakt TV", ma informować o zmianach w dodatku "Fakt TV".
Od czwartku "Fakt TV" pojawi się w nowej makiecie, zostanie poszerzona część tekstowa (będzie się składać z pięciu działów: wydarzenia, ludzie, aktualności, z życia oraz przyroda) oraz pojawi się komiks i więcej krzyżówek.
Szefem "Faktu TV" została Ewa Wąsikowska-Tomczyńska.
Tymczasem od ubiegłego piątku w trzech województwach (mazowieckim, warmińsko-mazurskim i łódzkim), co tydzień do dziennika "Fakt" dołączany jest dodatek "Kobieta Fakt".
Jak informuje Ewa Kamińska-Lampart, dyrektor marketingu dziennika "Fakt", dołączenie dodatku w tych trzech województwach jest testem. Gdy badania pokażą, że pomysł przyjął się wśród czytelników i jest zainteresowanie wśród reklamodawców, dodatek zostanie dołączony do całego wydania gazety.
"Fakt Kobieta" liczy 40 stron. Cena "Faktu" z magazynem nie uległa zmianie - w Warszawie "Fakt" kosztuje 1,2 zł a w innych miastach 1,00 zł.
Średnia sprzedaż "Faktu" w okresie styczeń-lipiec br. wyniosła 518 683 egz. (ZKDP).
Dołącz do dyskusji: Małysz i Marczułajtis reklamują "Fakt"