SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Mam Ogród” w tydzień sprzedał ponad 150 tys. egz.

Nowy miesięcznik ogrodniczy „Mam Ogród” (Phoenix Press) w pierwszym tygodniu obecności na rynku sprzedał się w liczbie 150 tys. egz.  - wynika z prognoz wydawcy.

„Mam Ogród” ukazał się 12 lutego br. w nakładzie 200 tys. egz. Wydawnictwo zdecydowało o dodruku nakładu pierwszego numeru o dodatkowe 70 tys. egz. Nie ustalono jeszcze, jaki będzie nakład numeru marcowego.

Miesięcznik „Mam Ogród” liczy 68 stron i kosztuje 2,50 zł. Magazyn ma charakter poradnikowy i jest adresowany do posiadaczy ogrodów i działek (więcej na ten temat).

Wprowadzenie pierwszego numeru na rynek wspiera kampania reklamowa w telewizji, radiu RMF FM oraz prasie (czasopisma z portfolio Wydawnictwa Bauer i Phoenix Press).

Dołącz do dyskusji: „Mam Ogród” w tydzień sprzedał ponad 150 tys. egz.

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
http://passiflorachojnice.blogspot.com/
świetna gazeta warta polecenia bardzo dobrze się ją czyta i ma bardzo dobre porady oraz ciekawe pomysły oby tak dalej
0 0
odpowiedź
User
Max
Może wreszcie powróci zwyczaj wydawania PRASY, a nie prasopodobnych gniotów pisanych na kolanie przez niedouczonych stażystów
0 0
odpowiedź
User
jaxa
A nie tak jak Łowiec Polski 16 zł i pół gazety to reklamy,
0 0
odpowiedź