"Mama TomTom" - refundacja za zakup nawigacji w promocji TomTom
W internecie i punktach sprzedaży ruszyła skierowana do mam kampania firmy TomTom, w ramach której promowane są firmowe nawigacje. Za przygotowanie i realizację akcji wspólnie z TomTom odpowiadają firmy Stettiner ID&Story, In-Store, Performance Media i Fleishman-Hillard.
Grupą docelową kampanii "Mama TomTom" są aktywne zawodowo, korzystające z internetu i będące kierowcami mamy, które coraz częściej decydują o zakupach elektroniki w domu.
Głównym elementem akcji jest platforma mamatomtom.pl oraz promocja związana z zakupem nawigacji TomTom Via 120 oraz TomTom Via125. Osoby, które w okresie od 1 kwietnia do 31 maja br. kupią te modele w sklepach MediaMarkt, Saturn i MediaExpert, będą mogły poprzez stronę internetową uzyskać refundację 100 zł. Natomiast wszyscy posiadacze nawigacji TomTom (niezależnie od modelu), będą mogli wziąć udział w konkursie fotograficznym „Mamo, było super!” (tematyka zdjęć: rodzinne podróże z nawigacją TomTom), w którym dwie osoby tygodniowo wygrają zwrot całej sumy wydanej na nawigację.
Na mamatomtom.pl użytkowniczki będą mogły także poznać korzyści z użytkowania nawigacji TomTom, dzielić się swoimi komentarzami, poznawać pomysły innych matek na rodzinne podróże oraz zdobyć drobny upominek na lato.
Koncepcję kampanii, mechanikę promocji oraz oprawę kreatywną (online i POS) wraz z firmą TomTom opracowała agencja Stettiner ID&Story, która odpowiada również za wykonanie serwisu www oraz back-end'u służącego do obsługi promocji.
Za produkcję i dystrybucję materiałów POS oraz obsługę promocji w punktach sprzedaży odpowiada firma In-Store. Kampanię internetową zaplanowała i realizuje agencja Performance Media, a za działania public relations odpowiada Fleishman-Hillard.
Dołącz do dyskusji: "Mama TomTom" - refundacja za zakup nawigacji w promocji TomTom