SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Mamo, to ja" liderem pism dla rodziców w I kw. 2008

Magazyn "Mamo, to ja" umocnił w I kwartale 2008 roku swoją pozycjęlidera wśród czasopism dla rodziców. Miesięcznik kupowało w tymokresie średnio 114 tys. osób - o 21 tys. więcej niż przed rokiem.

Magazyn "Mamo, to ja" (Edipresse Polska) osiągnął w I kwartale2008 roku średnią sprzedaż ogółem na poziomie 114 351 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanychprzez portal Wirtualnemedia.pl. Dzięki temu miesięcznik umocniłswoją pozycję lidera pism dla rodziców, ponieważ w porównaniu z tymsamym okresem ubiegłego roku jego sprzedaż wzrosła o 21 tys.egz.

Na drugim miejscu uplasowało się "Dziecko" (Agora) z wynikiem 82364 egz., a na trzecim "Mam dziecko" (Wydawnictwo Bauer) ze średniąsprzedażą wynoszącą 72 294 egz.

I kwartał

20082007
ZKDPŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółem
Mamo, toja171 667114 351168 10193 312
Dziecko155 89082 364146 33380 776
Mamdziecko111 69772 294108 56867 085
Twojedziecko135 00068 860146 58372 095
M jakmama91 66750 03080 00055 368

Dołącz do dyskusji: "Mamo, to ja" liderem pism dla rodziców w I kw. 2008

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl