„Mamy Cię!” od startu straciło milion widzów. TVN wiceliderem rynku
Pierwsze trzy odcinki powracającego po latach programu rozrywkowego „Mamy Cię!” oglądało średnio 2,7 mln widzów. TVN w czasie emisji formatu zajmuje drugie miejsce w rynku, ale widownia show spada z odcinka na odcinek.
Program „Mamy Cię!” na antenie TVN pokazywany jest w niedziele o godz. 20.00, począwszy od 1 marca br. Średnia oglądalność trzech dotąd pokazanych odcinków wyniosła 2,66 mln osób, co przełożyło się na 15,18 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 18,01 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Widownia formatu spada z odcinka na odcinek. Pierwszy odcinek przyciągnął przed telewizory 3,16 mln widzów, a trzeci zgromadził już tylko 2,08 mln oglądających. Należy jednak podkreślić, że TVP1 w tym paśmie od 8 marca rozpoczęła emisję kolejnej serii hitowego „Rancza” (8 marca oglądało go 6,86 mln widzów, a 15 marca - już 7 mln).
Oglądalność programu odcinek po odcinku
Data |
Godz. |
Wszyscy 4+ |
|
AMR |
SHR % |
||
01-03-2015 |
19:59:41 |
3 157 593 |
18,10% |
08-03-2015 |
20:00:18 |
2 730 105 |
15,72% |
15-03-2015 |
20:01:15 |
2 077 206 |
11,75% |
Średnio: |
2 655 400 |
15,18% |
Program ma więcej widzów niż stację TVN oglądało w tym samym paśmie rok wcześniej. Wówczas pokazywano serial „Lekarze”, który oglądało średnio 2,56 mln osób, a jego udział wynosił odpowiednio 14,21 oraz 16,39 proc. Trzeba jednak zaznaczyć, że „Lekarze” kończyli się o 21.00, a „Mamy Cię” trwa do około 21.20 (zobacz te dane).
W paśmie nadawania „Mamy Cię” TVN jest wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce zajmuje TVP1 z udziałem na poziomie 25,43 proc., nadająca w tym czasie „Sport”, „Pogodę”, ostatni odcinek „Ciszy nad rozlewiskiem” oraz dwa pierwsze odcinki nowej serii „Rancza”. Z kolei za TVN plasują się: Polsat (8,50 proc.; film fabularny, koncert „Niepokonani. 35-lecie Perfectu” i pierwszy odcinek show „Tylko muzyka”) oraz TVP2 (6,41 proc.; kabarety i początek serialu „Służby specjalne”). Taka sama jest kolejność stacji w grupie komercyjnej.
Widownia programu na tle konkurencji
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
TVP1 |
4 450 528 |
25,43% |
19,06% |
TVN - Mamy Cię! |
2 655 400 |
15,18% |
18,01% |
Polsat |
1 487 458 |
8,50% |
9,16% |
TVP2 |
1 122 061 |
6,41% |
6,53% |
Program rozrywkowy „Mamy Cię!” na antenę TVN powrócił po niemal 10 latach przerwy. W nowym sezonie wkręcane w żarty z ukrytą kamerą są najczęściej gwiazdy TVN. Zamiast Szymona Majewskiego, gospodarzami show są Marcin Prokop i Szymon Hołownia.
Pierwszy sezon „Mamy Cię!” pojawił się w TVN w marcu 2004 roku, a w czerwcu 2005 roku format został zdjęty z anteny, po trzech seriach.
Dołącz do dyskusji: „Mamy Cię!” od startu straciło milion widzów. TVN wiceliderem rynku