Aktorska wersja mangi „One Piece” nowym hitem Netfliksa
Serial „One Piece” zadebiutował na platformie Netflix w miniony czwartek, a zdążył już pobić rekord „Wednesday” i „Stranger Things”. Adaptacja mangi jest obecnie jednym z najchętniej oglądanych tytułów w serwisie. Szturmem zdobyła serialowy Top 10.
W weekend otwarcia serial „One Piece” stał się numerem 1 w 84 krajach. Ten rekord zdołał przyćmić inny rekord ustanowiony wcześniej przez czwarty sezon „Stranger Things” i „Wednesday”. Dwa popularne seriale w pierwszy weekend po premierze były numerem 1 w 83 krajach.
Fabuła serialu
„One Piece” to opowieść o legendarnych przygodach na otwartym morzu oparta na bestsellerowej mandze Eiichiro Ody. Monkey D. Luffy to młody awanturnik, który pragnął wolności, odkąd tylko sięga pamięcią. Wyrusza więc ze swojej wsi na niebezpieczną wyprawę w poszukiwaniu bajecznego skarbu, tytułowego One Piece, aby zostać królem piratów. Jednak najpierw musi zgromadzić załogę, o jakiej zawsze marzył, a także znaleźć statek, który pozwoli mu przetrząsnąć każdą milę bezkresnych mórz, pozostawić w tyle depczącą mu po piętach piechotę morską i przechytrzyć niebezpiecznych rywali, którzy czyhają na każdym kroku – czytamy w opisie Netfliksa.
Obsada aktorska
W rolach głównych występują: Iñaki Godoy jako Monkey D. Luffy, Mackenyu jako Roronoa Zoro, Emily Rudd jako Nami, Jacob Romero jako Usopp oraz Taz Skylar jako Sanji.
„One Piece” to aktorski serial przygodowy o piratach stworzony we współpracy z wydawnictwem Shueisha oraz produkowany przez Tomorrow Studios i Netflix. Matt Owens i Steven Maeda pełnią role scenarzystów, producentów wykonawczych i showrunnerów. Producentami wykonawczymi są również Eiichiro Oda, Marty Adelstein i Becky Clements.
W skład obsady wchodzą także: Vincent Regan, Ilia Isorelýs Paulino, Morgan Davies, Aidan Scott, Langley Kirkwood, Jeff Ward, Celeste Loots, Alexander Maniatis, McKinley Belcher III, Craig Fairbrass, Steven Ward i Chioma Umeala.
Ośmioodcinkowy serial „One Piece” dostępny jest na platformie Netflix.
Netflix ma globalnie 238 mln subskrybentów
Netflix nie podaje, ilu użytkowników ma w Polsce. Z danych Mediapanel wynika, że platforma, jako strona www oraz aplikacja na urządzenia mobilne i smart tv, przyciągnęła 12,92 mln polskich internautów, z których każdy spędził tam średnio 7 godzin, 10 minut i 47 sekund. Zasięg platformy wyniósł 43,55 proc.
W drugim kwartale 2023 globalnie liczba subskrybentów Netfliksa zwiększyła się o 5,89 mln do 238,39 mln, a wpływy wzrosły rok do roku o 2,7 proc. do 8,19 mld dolarów. Platforma jest zadowolona z pierwszych efektów pakietu z reklamami i dodatkowej opłaty za udostępnianie konta poza swoim domem.
Dołącz do dyskusji: Aktorska wersja mangi „One Piece” nowym hitem Netfliksa