Marcin Gut programmatic managerem w agencji Amnet
Do zespołu agencji Amnet, należącej do Dentsu Aegis Network Poland, dołączył Marcin Gut i objął stanowisko programmatic managera. Ostatnio zarządzał agencją Accuen (OMD).
![Marcin Gut](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/Marcin_Gut655.jpg)
Gut zarządza pięcioosobowym zespołem specjalistów, prowadzących kampanie dla klientów grupy DAN. Przez ostatnie 2,5 roku Gut stał na czele agencji Accuen, podmiotu z grupy OMD specjalizującego się w planowaniu i zakupie powierzchni reklamowej w modelu programmatic. Odpowiadał za tworzenie produktów reklamowych opartych na programmaticu oraz z wykorzystaniem big data. Pracował także w Havas Media jako programmatic media manager. Wcześniej zarządzał kampaniami internetowymi w Media Contacts.
Z wykształcenia jest socjologiem, z branżą mediową jest związany od kilkunastu lat.
Agencja Amnet zajmuje się zakupem mediów w modelu programmatic buying (RTB) w kampaniach typu performance i brandingowych.
Dołącz do dyskusji: Marcin Gut programmatic managerem w agencji Amnet