SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marcin Kasprzak redaktorem naczelnym miesięcznika „Logo”

Od stycznia przyszłego roku Marcin Kasprzak obejmie stanowisko redaktora naczelnego miesięcznika „Logo”(Agora). Zastąpi Mikołaja Kirschkego, który odchodzi z firmy.

Marcin KasprzakMarcin Kasprzak

O tym, że w kierownictwie „Loga” szykują się zmiany portal Wirtualnemedia.pl informował już dwa miesiące temu - w październiku br. redaktor naczelny miesięcznika „Logo” Mikołaj Kirschke oraz jego zastępca Piotr Zabłocki zdecydowali się odejść z Agory. Dziennikarze wyjaśniali wówczas, że ich decyzja zbiegła się z przeprowadzanymi w spółce zwolnieniami grupowymi.

Nowym redaktorem naczelnym miesięcznika „Logo” będzie Marcin Kasprzak, a funkcję obejmie w styczniu 2017 roku. Kasprzak przechodzi do Agory z wydawnictwa Marquard Media Polska, gdzie pracował od 2012 roku - ostatnio był redaktorem magazynu „Esquire”, a wcześniej miesięcznika „Playboy”. W Marquard Media Polska odpowiadał również za wydania specjalne „Kreator” (dodatek do magazynu „Playboy”) oraz „The Big Black Book” (dodatek do magazynu „Esquire”).

W przeszłości był redaktorem naczelnym magazynu „On i Kropka” dołączanego do „Kropka TV”, w latach 2009-2012 pisał do „Malemena”, współpracował też m.in. z magazynami „Fashion Magazine”, „Classic Auto” i „Mercedes-Benz magazyn” oraz portalami „Onet Biznes”, „Onet Podróże” czy „Biznes.pl”.

- Nie będę serwować czytelnikom bajeczki o wyidealizowanym świecie, który nie istnieje. Wierzę, że znajdzie się czytelnik, dla którego liczy się normalność i naturalność. Chcę, by „Logo” trafiało do takiego czytelnika, który - choć jest wymagający - to nie musi niczego udowadniać i z dystansem patrzy na świat - mówi Marcin Kasprzak.

Od listopada wydawcą miesięcznika „Logo” jest Piotr Hendel, który wcześniej zajmował się tytułami „Cztery Kąty”, „Dom&Wnętrze”, „Magnolia” oraz „Ładny Dom”. Agora nie planuje kolejnych zmian w magazynie.

Marcin Kasprzak jest absolwentem dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim.

Z danych ZKDP wynika, że sprzedaż ogółem „Logo” w pierwszych trzech kwartałach br. wyniosła 23 047 egz.

Dołącz do dyskusji: Marcin Kasprzak redaktorem naczelnym miesięcznika „Logo”

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tgg
"Wierzę, że znajdzie się czytelnik, dla którego liczy się normalność i naturalność" - buahahaha normalnie jest jak takie głupkowate pisemka padają

odpowiedź
User
glm
dobra zmiana. piszę to zupełnie serio.
odpowiedź
User
hmmm
do dołującego LOGO zatrudniają kogoś z jeszcze słabszego Esquiera...hmmmm
odpowiedź