Marcin Kuchno head of tech & consumer w Komunikacja+PR
Do zespołu agencji Komunikacja+PR dołączył Marcin Kuchno, gdzie objął nowo utworzone stanowisko head of tech & consumer. Ostatnio pracował w 24/7Communication.
Kuchno będzie odpowiedzialny za rozwój obszaru PR produktowego agencji.
Ostatnio pracował w 24/7Communication
Z komunikacją marketingową Kuchno związany jest od 2014 roku - specjalizuje się w brand PR, doradztwie strategicznym i w projektach z obszaru content i influencer marketingu.
Poprzednio doświadczenie zawodowe zdobywał ostatnio w 24/7Communication jako junior account manager w zespole odpowiedzialnym za obsługę marki OPPO. Wcześniej pracował w Remarkable Ones - z agencją był związany od 2017 roku.
Doświadczenie zdobywał także w pracy dla Bobby Burgera oraz agencji Charyzma, Flywheel oraz D*fusion.
Pomagał w komunikacji wprowadzenia na polski rynek firmy z zakresu rozwiązań telematycznych dla biznesu TomTom Telematics (a następnie Webfleet Solutions), prowadził biuro prasowe dla kanałów telewizyjnych z grupy National Geographic oraz z grupy Discovery. Wspierał także działania z zakresu media relations i influencer relations polskiego oddziału koncernu Microsoft.
Jest też współorganizatorem cyklicznych spotkań branżowych „PR bez krawatów” i blogerem.
Dołącz do dyskusji: Marcin Kuchno head of tech & consumer w Komunikacja+PR