Marcin Sienkowski, dyrektor marketingu, odchodzi z OLX
Po niemal dekadzie pracy z wydającą serwisy ogłoszeniowe grupą OLX żegna się szef marketingu Marcin Sienkowski.
"Po niemal dziesięciu latach podjąłem decyzję o zakończeniu mojej przygody w OLX-ie. Dekada. I tyle. Na podsumowania pewnie przyjdzie jeszcze czas. Teraz czas na odrobinę odpoczynku" - poinformował Marcin Sienkowski.
Nie zdradza swoich planów zawodowych. Ma nadal pozostać w marketingu, ale szczegółów nie zdradza.
Marcin Sienkowski w OLX 10 lat
Marcin Sienkowski komunikacją i marketingiem zajmuje się od 17 lat. Związany z OLX od 2013 roku. W firmie zaczynał jako brand manager, od grudnia 2017 roku pełni funkcję head of marketing. Wcześniej przez prawie sześć lat był związany z Allegro, pracował na stanowiskach brand manager serwisów OtoWakacje, Lokalo i Tablica.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Sienkowski z marką OLX realizował m.in. kampanie z z Januszem Chabiorem, Tomaszem Oświecińskim, Robertem Makłowiczem, Wojciechem Mannem czy Joanną Krupą. W 2020 roku OLX zostało Reklamodawcą Roku w konkursie KTR.
Absolwent zarządzania i marketingu na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu.
OLX jest jedną z najpopularniejszych platform e-commerce w Polsce. W styczniu br. jego przeglądarkową wersję odwiedziło 12,83 mln internautów, spędzając średnio po godzinie i 8 minut, a aplikacja mobilna zanotowała 8,15 mln użytkowników oraz godzinę i prawie 45 minut przeciętnego czasu korzystania (dane z Mediapanelu).
Dołącz do dyskusji: Marcin Sienkowski, dyrektor marketingu, odchodzi z OLX