Maria Grzywaczewska dyrektorem marketingu i kanału Direct w Liberty Direct
Maria Grzywaczewska została dyrektorem marketingu i kanału Direct firmy Liberty Direct. Zastąpiła na tym stanowisku Rafała Karskiego, który rozstał się z firmą.
Grzywaczewska będzie odpowiedzialna za całość działań marketingowych spółki i dalszy rozwój sprzedaży bezpośredniej.
Maria Grzywaczewska z branżą marketingową związana jest od kilkunastu lat. Karierę rozpoczynała w PTK Centertel, początkowo zarządzając działem mediów, a następnie odpowiadając za pozycjonowanie marek Idea i Pop. Przez kilka lat pracowała także w Telekomunikacji Polskiej tworząc strategię komunikacji marketingowej dla Klientów biznesowych. Po wprowadzeniu na rynek brandu Orange objęła stanowisko dyrektora biura strategii komunikacji Marketingowej dla tej marki. Ostatnie 5 lat spędziła w Avivie prowadząc początkowo dział marketingu kanału direct, a następnie odpowiadając za komunikację marketingową i procesy zarządzania ruchem klientów dla Aviva Polska.
Maria Grzywaczewska ukończyła Wydziały Polonistyki i Lituanistyki Uniwersytetu Warszawskiego. Jest zamężna i ma czworo dzieci. Interesuje się lingwistyką. Lubi aktywną turystykę i podróżowanie.
Dołącz do dyskusji: Maria Grzywaczewska dyrektorem marketingu i kanału Direct w Liberty Direct