Mariola Piekarska na nowym stanowisku w Tailor Made
Mariola Piekarska awansowała w strukturach firmy Tailor Made na stanowisko account executive, obejmując nowe obowiązki. W agencji pracuje od roku.
Mariola Piekarska jest odpowiedzialna za samodzielne prowadzenie komunikacji PR dla trzech marek z portfolio Astara: Mitsubishi, Nissan oraz Isuzu.
Z agencją związana jest od ponad roku, gdzie zdobywała doświadczenie, pracując w teamie odpowiedzialnym za współpracę z Żywiec Zdrój oraz Fisher-Price.
Ukończyła filologię polską na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz studia podyplomowe na SGH. Przez wiele lat była związana z polską oświatą, a od prawie dwóch prowadzi projekty z zakresu PR oraz influencer marketingu.
- Od ponad piętnastu lat zarządzam agencją komunikacji i jestem przekonana, że jednym z głównych czynników sukcesu Tailorów są ludzie. Ich wrażliwość, umiejętność prowadzenia jakościowej komunikacji, otwartość na potrzeby klienta i wyczucie trendów są nie do przecenienia. To praca, której nie wykona za nas sztuczna inteligencja, dlatego w naszej branży fachowcy od komunikacji to podstawa. Cieszy nas, kiedy kolejne osoby trafiające do naszej agencji rozwijają skrzydła i mogą awansować w ramach naszej struktury organizacyjnej - mówi Magdalena Białek, CEO Tailor Made.
Dołącz do dyskusji: Mariola Piekarska na nowym stanowisku w Tailor Made