SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Play wyłączy kolejną usługę UPC

Play, który przejął sieć kablową UPC Polska, przygotowuje się do wyłączenia kolejnej związanej z nią usługi. - Usługa UPC TV GO będzie aktywna do końca lutego 2025 roku. O dalszych planach i decyzjach będziemy informować klientów z wyprzedzeniem – informuje Wirtualnemedia.pl biuro prasowe Play.

UPC TV GO - nazywana też po fuzji z Play TV GO - to serwis streamingowy i aplikacja mobilna oraz Smart TV pozwalająca klientom UPC Polska na oglądanie kanałów telewizyjnych i treści wideo na żądanie, zgodnych z wykupionym abonamentem. Mogą więc z niej skorzystać na dodatkowym urządzeniu w domu lub poza domem, na przykład podczas wyjazdu służbowego lub wakacji. Na podobnej zasadzie abonenci Canal+ mogą korzystać z Canal+ online, Polsat Box z Polsat Box Go, a Vectry z TV Smart GO.

Abonenci zyskają dostęp do Play Now TV?

Z naszych informacji wynika, że Play dopiero w najbliższych dniach zdecyduje co w zamian zaoferować klientom sieci kablowej. Jedno z możliwych rozwiązań to udostępnienie im zbliżonej usługi Play Now, adekwatnie do wykupionych pakietów. Użytkownicy forum.satkurier.pl zauważyli, że przy logowaniu do Play Now oprócz opcji „Klient Play” można wybrać „Klient Usług Multimedialnych”. Dane z UPC na razie jednak nie działają.

Ze strony z komunikatami Play można wywnioskować, że operator już wcześniej chciał zlikwidować usługę UPC TV GO. - Informujemy, że usługa dodatkowa TV GO została przedłużona do dnia 28 lutego 2025 roku. Przedłużenie to dotyczy Abonentów Usług multimedialnych, którzy podpisali nową umowę lub aneksowali ofertę od 1 stycznia 2023 roku. Powyższe zmiany nie wpływają na zakres świadczonych usług, w tym wysokość opłat abonamentowych – poinformował Play.  Tym samym ewentualne zniknięcie UPC TV GO nie stanowi podstawy do bezkarnego wypowiedzenia umowy przed okresem zobowiązania.

Play od półtora roku proponuje klientom UPC Polska migrację do swojej oferty. Przez kilkanaście miesięcy do pakietów Play trafiła zdecydowana większość stacji oferowanych wcześniej przez UPC Polska i szereg nowych kanałów. Przejście do Play wiąże się z wymianą dekodera na Play Box TV. Ostatnio informowaliśmy, że operator zdecydował o wycofaniu dekodera TV 4K Box UPC Polska. Trwa obowiązkowa wymiana sprzętów. Urządzenia pozwalające na odbiór w standardzie DVB-C, takie jak Horizon czy Mediabox, na razie nie będą wycofywane.

Od momentu przejęcia UPC Polska operator Play zlikwidował m.in. większość salonów sieci kablowej, aplikację UPC Connect, usługę Wi-Free czy serwis internetowy Moje UPC. Został on zastąpiony przez narzędzie Moje Usługi. Nie wszyscy klienci są zadowoleni z przejęcia UPC Polska przez Play. Do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wpłynęło kilkanaście skarg w tej sprawie. Abonenci narzekają m.in. na pogarszającą się jakość usług czy problemy z obsługą klienta. Firma twierdzi, że nie zanotowała wzrostu skarg po zmianach własnościowych.

Dołącz do dyskusji: Play wyłączy kolejną usługę UPC

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ghjk
A co z pocztą po UPC? Play zawiadomił mailowo klientów po UPC pod koniec sierpnia, że poczta w domenie @upcpoczta.pl przestanie działać 30 września. Tymczasem działa do dzisiaj. I co dalej?
7 0
odpowiedź
User
miauu
A co z pocztą po UPC? Play zawiadomił mailowo klientów po UPC pod koniec sierpnia, że poczta w domenie @upcpoczta.pl przestanie działać 30 września. Tymczasem działa do dzisiaj. I co dalej?


Oni nie ogarniają własnej kuwety i robią gdzie popadnie.
10 0
odpowiedź
User
the bill
A co z pocztą po UPC? Play zawiadomił mailowo klientów po UPC pod koniec sierpnia, że poczta w domenie @upcpoczta.pl przestanie działać 30 września. Tymczasem działa do dzisiaj. I co dalej?


Proszę zgłosić reklamację. Nie, przez infolinię się nie da. W salonie tez nie. Mailem.
Miesiąc później: nie mamy takiej reklamacji, proszę złożyć raz jeszcze. Ale mogę zaproponować dedykowaną promocję...
7 0
odpowiedź