SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mateusz Borek, Edward Durda i Artur Wichniarek w reklamie Etoto

Bukmacher Etoto ruszył ze swoją nową kampanią pt. „Etoto. Na Grubo”. W reklamach biorą udział ambasadorzy marki - Mateusz Borek, Edward Durda i Artur Wichniarek.

Kampania informuje o promocji bukmachera, która jest nowością na polskim rynku gier – bonusie bez obrotu.

W materiałach wideo wystąpili ambasadorzy marki: Mateusz Borek, Edward Durda i Artur Wichniarek. Dwóch ostatnich bohaterów wcieliło się w zawodników sumo uosabiających charakter promocji.

Łącznie powstało kilkanaście wariantów przekazu, które będzie można zobaczyć w TVP, kanałach grupy Discovery i Polsat oraz mediach społecznościowych bukmachera Etoto.

Za kreację koncepcji odpowiada Agencja reklamowa Śmiało z Gdyni. Spoty wyprodukował dom produkcyjny High Noon.

Dołącz do dyskusji: Mateusz Borek, Edward Durda i Artur Wichniarek w reklamie Etoto

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
H7 już dość
Ciekawe, czy na starość poczują wyrzuty sumienia, że to za ich sprawą pojawiali się tacy ludzie, jak ci, którzy podczas totalnego lockdownu dzwonili do podrzędnych drużyn, bo musieli coś obstawiać, cokolwiek by to było.

Oni przegrywali majątki rodzin, aby tylko grać. Żeby się odegrać...
odpowiedź
User
Tomek
Ciekawe, czy na starość poczują wyrzuty sumienia, że to za ich sprawą pojawiali się tacy ludzie, jak ci, którzy podczas totalnego lockdownu dzwonili do podrzędnych drużyn, bo musieli coś obstawiać, cokolwiek by to było.

Oni przegrywali majątki rodzin, aby tylko grać. Żeby się odegrać...

Borek nie ma sumienia.
odpowiedź