Mateusz Borek, Edward Durda i Artur Wichniarek w reklamie Etoto
Bukmacher Etoto ruszył ze swoją nową kampanią pt. „Etoto. Na Grubo”. W reklamach biorą udział ambasadorzy marki - Mateusz Borek, Edward Durda i Artur Wichniarek.
Kampania informuje o promocji bukmachera, która jest nowością na polskim rynku gier – bonusie bez obrotu.
W materiałach wideo wystąpili ambasadorzy marki: Mateusz Borek, Edward Durda i Artur Wichniarek. Dwóch ostatnich bohaterów wcieliło się w zawodników sumo uosabiających charakter promocji.
Łącznie powstało kilkanaście wariantów przekazu, które będzie można zobaczyć w TVP, kanałach grupy Discovery i Polsat oraz mediach społecznościowych bukmachera Etoto.
Za kreację koncepcji odpowiada Agencja reklamowa Śmiało z Gdyni. Spoty wyprodukował dom produkcyjny High Noon.
Dołącz do dyskusji: Mateusz Borek, Edward Durda i Artur Wichniarek w reklamie Etoto
Oni przegrywali majątki rodzin, aby tylko grać. Żeby się odegrać...
Borek nie ma sumienia.