Mateusz Ruszkowski i Kinga Jaworek-Ambroziak w Synergic
Działająca na rynku reklamy zewnętrznej firma Synergic rozbudowuje dział sprzedaży i obszar kompetencji new business. Do zespołu firmy dołączyli Kinga Jaworek-Ambroziak i Mateusz Ruszkowski.
Mateusz Ruszkowski w Synergic objął stanowisko nowo utworzone stanowisko new business manager. Ma wieloletnie doświadczenie sprzedażowe i managerskie zdobyte w branży gastronomicznej i usługach. Prowadzi szkolenia managerskie i sommelierskie.
Z kolei Kinga Jaworek-Ambroziak wzmocniła w Synergic dział sprzedaży, w którym będzie zajmowała się rozwojem oferty tranzytowej. Ma za sobą 15 lat doświadczenia sprzedażowego, w tym 13 lat w branży nieruchomości.
Od 2004 roku związana była z Ronson Development Group, przez ostatnie 8 lat jako koordynator sprzedaży. Odpowiadała za kompleksową koordynację projektów mieszkaniowych ze strony departamentu sprzedaży.
- Transit advertising jest formą komunikacji szybko budującą zasięg. Dociera do aktywnych grup klientów, poruszających się w przestrzeni miejskiej. Synergic jest obecny w ponad 20 największych miastach Polski, gdzie posiada prawie 7000 nowoczesnych autobusów i tramwajów. Rozbudowujemy zespół, aby stale rozwijać tę część naszego portfolio - uzasadniaJoanna Hutnik, wiceprezes Synergic.
Dołącz do dyskusji: Mateusz Ruszkowski i Kinga Jaworek-Ambroziak w Synergic